Miss Dynamite Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 er ganske desperat etter et slikt. har ikke råd å kjøpe et helt nytt. sett etter på finn mn ikke mye der,og isåfall dyrt.. noen der ute...??
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 jeg har cabriofix hvor mye vil du gi for d da?
Miss Dynamite Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 bare å komme m en pris. kan u ikke sende mg en pm? =)
Skurvelurven Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Du kan få mitt sete for 200 kroner hvis du er interessert. Det er blått, og litt bleket at solen/slitt øverst der hvor hodet er. Dvs stoffet er ikke slitt, men fargen er litt falmet. Det følger med solskjerm. Datteren min er forresten født den samme dagen i oktober som du har termin:)
Miss Dynamite Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 d gjør jo ikke noe at det er litt bleket da... hadde termin 26 oktober, hun ble født 18 :) hvor bor du hen a..? hvor gammelt er det...? =)
Skurvelurven Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg bor i Lillestrøm (2 mil nord for Oslo). Jeg er ikke helt sikker på hvor gammetl det er. Jeg kjøpte de brukt sommeren 2007, av en familie som kun hadde brukt det til å frakte ungen hjem fra sykehuset og noe småtterier. De hadde ikke bil selv, så det var veldig lite brukt. Tipper det er fra 2006 kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå