inny Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Er 5+4 og kjenner innimellom et slags press/trykk nederst i magen, rett over og/eller under skambenet. Lurer jo fælt på om dette er normalt da..... noen andre som kjenner dette innimellom? Har ingen andre symptomer på graviditet enn big boobs (ja de har blitt større....:-)) som er ganske ømme... hadde det ikke vært for disse ville jeg ikke trodd jeg var gravid.... Blir glad for litt respons for jeg er så bekymra!
Trilletrill Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hadde masse sånne og i tillegg til mensemurringer tidlig, nå er det litt annerledes siden jeg er straks i 12+0 og livmoren utvider seg. Jeg har en venninde som er gravid i 5 mnd og hun også sliter litt med dette enda. Fullstendig normalt ikke bekymr deg:) Dessuten kan det også være gass (som kan gjøre SABLA vondt). Hvis du ikke ser noe til blødninger er det ingen grunn til bekymring! Lykke til
MiMa09 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har hatt det siden uke 4 (er 6+4 nå) og har antatt at det er helt normalt. Har vært en dag eller to jeg ikke kjente noe til det, og da begynte jeg å lure på om jeg ikke var gravid likevel. Er det pluss kvalme jeg har som symptomer, og anser begge deler som helt normalt. Men det presset nederst gjør ikke vondt, det bare kiler litt liksom...
inny Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Takk for respons! Innmari vondt med all denn ebekymringen altså:-)
2prinsesserogbim Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Har noe sånn eg også..... Og har også vert bekymret.... Eg klarer ikkje gå med stramme bukser heller, det måtte eg kutte ut ganske tidlig med første også...
inny Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Ja, det har jeg også slutta med....stramme bukser altså. Føles bare ubehagelig..... Godt å høre at vi er flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå