LillHege85 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Gud altså...no e æ på dag 46 i syklusen. Å bare negative testa!!! Blir snål snart... Flere som e i samme båt eller som måtte vente leeeenge på en positiv test??
Emmj Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg også bare venter og venter.. Negative tester, men er nå på dag 35.. Dritt dette, å vente..
LillHege85 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja, det e pinsomt! Har du noen symptomer?
Kreps80 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Venter selv, ikke ventet så lenge som du da, håper jeg slipper, jeg er 2dager over ikm og allerede dysfunksjonell...sitter på jobb og venter bare mensen eller enda heller en positiv test... hadde SA i juli og ikke fått det til etter det, veldig utålmodig. har få tegn men likevel nok til å holde håpet i live, det er nesten det verste, hvis jeg ikke er gravid vil jeg bar ha mensen så jeg kan få ny eggløsning igjen snart.... har aldri vært over tida før, stabile 31 dagers syklus,jeg ringer lege imorra hvis null mens, vil se at ikke det er hormonforstyrrelser ute og går. hadde skjedekatarr som gjorde meg ufruktbar visstnok i 3 mnd..angret på at jeg ikke gikk tidligere til legen så nå skal jeg ikke vente.
tjorven- nr 3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Dag 46 her og..og blendahvit test !! : O
LillHege85 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Tenke det samme...e æ ikke gravid så vil æ ha mensen no! Æ har å en syklus på 31 daga...bestandi vært på dagen...men no e den helt ute å kjøre. I 1 måned no har æ hatt litt menstrasjonsmerta,spesielt når æ våkne om morran. Va hos gyn i Oktober å han sa alt va i orden. Har ikke gått på prevensjon på 3 år, trudde æ va steril. Så no går æ å krysse fingran på at det har klaffa...men bynne å miste håpe no sia det har gått så lang tid.
LillHege85 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 Huff...forferdelig å gå å vente sånn her. Krysse fingran før dæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå