Gå til innhold

Tror dere på telepati - med barnet deres?

Anbefalte innlegg

Gjest dagen*i*dag
Skrevet

Høres kanskje merkelig ut, men jeg husker særlig i fra tiden da jeg la meg sammen med barnet på kvelden, og barnet sov hos oss om natten. Om jeg begynte å tenke på noe trist eller drømte noe trist så våknet alltid barnet... Tilfeldig?? Jeg vet jeg lå helt rolig og helt stille...

Nå, noen år senere, kan barnet plutselig begynne å prate om noe jeg nettopp har tenkt på. (Noe som typisk har opptatt meg en del og som jeg har tenkt litt 'hardere' på, for å si det slik. Gjerne ting/bekymringer av litt mer voksen art). Tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at du nevner det. Har også lagt merke til at det er slik... Vet ikke hva det skyldes da, men litt skummelt er det jo ;o.

Gjest dagen*i*dag
Skrevet

Så gøy at du også har merket sånt. Jeg husker da barnet var baby, og jeg lå med hodet mitt inntil barnets hodet, var det jo nesten som at jeg følte det gikk 'informasjon' i mellom oss - sikkert innbildning akkurat det da... men jammen kan man begynne å lure... :-)

Skrevet

Det tror jeg på, fordi jeg har opplevd at min eldste datter sier noe om noe jeg har tenkt på, som hun ikke har mulighet til å kunne vite noe om.

Ett eksempel er en kveld hun skulle legge seg, og da var hun vel kanskje 2 år gammel. Hun satt og tok på seg sokka, med bamsemønster, og jeg tenkte på et par sokker jeg hadde fått av svigerinna mi. Sokkene kunne jeg ikke kan bruke, fordi trådene i slike sokker alltid setter seg fast i lilletåneglen min. Da så hun plutselig på meg, nesten litt overrasket og lattermild, og sa navnet på svigerinna mi. Har flere slike opplevelser, men skjer ikke så ofte nå.

Skrevet

"Sokkene kunne jeg ikke kan bruke."

God natt.

Gjest dagen*i*dag
Skrevet

Ja, nettopp slike episoder som du beksriver der. Så gøy å høre det er flere her som opplever sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...