lionkittens Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Har fått vite mye rart her inne. For det første så er det ikke lov å navngi leger eller private instutisjoner og ikke føler jeg for det heller. De som har sendt meg PM har fått svar som jeg ikke vil ut med offentlig. UL screening - privat i Oslo CT,MR og PET scan - Riksen Og for de av dere som er "googel- leger" - metastaser til hjernen - jeg har 6 svulster i spredt i hjernen (og NEI de fant de ikke på UL men scan) Vel det kan IKKE behandles med cellegift. Jeg har fått max stråling av hodet. Liten vits i å utsette meg for cellegift beh og stråling når metastasene i hodet tilsier max 6 mndr igjen. Forde om man er døende av ene eller andre sykdommen kan man faktisk skrive på pc og man kan søke til ett sted man kan være anonym og ikke se medlidenhet. Jeg vet flere her inne har kreftdiagnoser og jeg vet hvertfall en her er kreftsykepleier på Radium. Noen prater om at jeg er ute efter penger. Når nevnte jeg det ? Jeg kommer fra ett møblert hjem og har penger nok jenter. Jeg er heller ikke ute efter oppmerksomhet eller noe annet. Til de av dere som er friske - jeg håper dere aldrig får en slik diagnose og skulle du være så uheldig at du blir alvorlig syk så håper jeg at du husker hvordan du misstrodde og tiltalte meg - en kvinner på 38 år - kone - og mor - noens datter -noens veninne. Mvh
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei tilbake... Dette har jeg ikke fått med meg... Det høres helt forferdelig ut, er så lei meg på dine vegne.. Du er så altfor ung.. Bare av det du skriver virker du utrolig sterk dame, og skulle jeg få en slik beskjed så håper jeg at jeg blir like sterk som deg.. Vet ikke annet enn å si at jeg vil gi deg klemmer <3<3<3
thessi og lillemor Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hei Jeg må bare si at jeg får helt vondt i hjertet over den behandlingen du har fått av en del her inne. Må være helt fryktelig å gå igjennom dette, og i tillegg ikke bli trodd. Jeg synes det minste vi andre kan gjøre er å være støttende medsøstre. Jeg kan ikke engang begynne å forstå hvordan det føles for deg å vite at du må forlate din lille datter så alt for tidlig. Jeg tenker på deg og din lille familie. Mange klemmer fra meg
<3Lykkelig<3 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Huff så forferdelig, jeg håper du blir kvitt den fordømte kreften :/ Herregud at folk her inne kan oppføre seg på den måten det kan jeg ikke forstå. Du virker som en utrolig sterk kvinne som takler det meste, vet hvordan det er å oppleve motgang i livet, men har aldri opplevd noe så jævlig som du går igjennom nå. Jeg blir så trist, men skal ikke synes synd på deg for sånt liker ikke jeg selv. Men jeg vil gi deg en stor klem
Dronningen! Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg velger alltid å tro på andre menneskers historie inntil et visst punkt. (Jeg misstror ikke deg) men føler med deg - kreft er en altoppslukende diagnose som kan ha verst tenkelig utfall. Jeg ville ikke brukt den dyrbare tiden min med å forsvare meg selv overfor såkalt besserwissere på en nettside, utnytt tiden din til noe minneverdig:o) Ønsker deg lykke til CARPE DIEM!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hei til deg også. Noen må bare trampe på di som alt ligger nede... Vi som har opplevd den sykdommen på nært hold,vi vet.... Jeg har lest noe av det du sikter til,og jeg må si jeg skamma meg over at noen kan være slik. Men kjære deg.La ikke dette ligge i tankene dine.Har tenkt masse på deg og dine. Varme klemmer fra meg.
Gidder ikke! Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hei lionkittens! Det er helt forferdelig at du har fått en så agressiv kreft type, jeg har tenkt masse på deg og kommer til å gjøre det i lang tid. Jeg håper du ikke bryr deg om de tåpene som må kverulere her inne, som ikke har empati nok til å forstå at hvis det er en mulighet for at man tråkker på noen som ligger nede, så holder man kjeft. Jeg ønsker deg en god tid med mye varme og kjærlighet, håper du kan klare å nyte livet den siste tiden, selv om det blir så altfor, altfor kort. Varme tanker og klemmer
Gummianda:) Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Lionkittens! Har tenkt masse på deg. Har prøvd noen ganger å se om det går an å sende deg en pm, men jeg får det ikke til Jeg så du var ute etter tips ang alternative behandlingsmetoder. Du burde virkelig sjekke ut kvante ( om det er kvantebehandling eller kvantemedisin det kalles er jeg usikker på) Min mor er kvanteterapeut bla, og det er helt utrolig effektivt....kan ikke legge ut her alt det har hjulpet mot, for det hadde ingen trodd på uansett Jeg fortalte min mor om deg, og hun mente det absolutt ville være verd forsøktet....men at det event måtte vært en intensiv behandling. Du bor litt for langt unna til at du kan gå hos mamma, men det er visst noen i Oslo som holder på med dette. Men vær nøye med å kontakte noen som virker seriøse. Hun nevnte en iransk lege eller noe som visstnok skal være veldig dyktig. Men virker dette interresant, og du skulle trenge hjelp til å finne en seriøs behandler kan du sende meg en mail på [email protected] Du burde iallefall prøve å google litt på det. Håper du har gode dager sammen med familien din tross alt.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er en skeptiker av natur, men har ikke lest nok av dine innlegg til å vite noe om saken. Jeg ville uansett ikke brukt tid og energi på å forsvare meg på en nettside som denne hvis du bare har måneder igjen. Her er alle slags folk samlet, og noen skriver nok provoserende innlegg bare for å se hva slags respons de kan få. Lykke til.
Slalotte Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Det om at hun forsvarer seg. Det skjønner jeg godt, greit nok at hun har en sykdom. Men hun er seg selv uansett Lykke til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Sender deg en varm klem her og jeg:-)
Reveenka Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Har lest noe av det som har blitt skrevet rundt dette, og sier meg hjertens enig med deg i at du har fått en utrolig dåelig behandling av enkelte her inne. Føler med deg, og sender deg både en klem og en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå