Gå til innhold

da var gutten min kommet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde termin 1 januar.

den 30 des dro jeg på natten til føden med nedpress og smerter som vanlig, hadde gått 3 døgn uten søvn så var temmelig sliten da, jm tok ctg og alt var bra med beibin, fikk noe å sove på å dro hjem igjen.

31 des ringte føden å sa jeg måtte komme, dro dit å det viste seg at ctg fra natten ikke var bra, måtte ta en ny og den var heller ikke bra, så spiste jeg og fikk beskjed om at hvis denne ikke var bra så måtte jeg settes i gang, men den var bra, jeg hadde 4 cm åpning og var moden.

fikk bestemme selv om jeg skulle hjem eller om de skulle ta vannet.

jeg ville hjem å hvile meg.

1 januar kom tilbake til føden kl 10 som planlagt og denne gang med små rier, men nå var åpningen bare 1 cm det hadde trukket seg sammen over natten, ctg var ikke bra og vannet ble tatt, 5 min etter på kom kraftige rier, kl 14 ble det satt epidural på 2 cm åpning, hadde så vondt og riene kom uten pause.

jobbet meg opp til 4 cm da kom legen og sa at han ville ta haste snitt, babyn var veldig stresset og ga ikke utslag på akslerasjon på hjerterytmen på ctg.

så kl 16.10 kom verdens nydligste gutt som var 3620g og 52 cm lang.

han hadde navelsnor rundt halsen og i tillegg var kroppen min helt utmattet så legen ville ta keisersnitt fordi fødseln har komme til å tatt for lang tid til den lille som var i magen.

gutten har fått navnet aron, han har langt mørkt hår og er gylden brun, helt nydelig bare.

veldig aktiv liten krabat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille hjerteknuseren! Glad alt har gått bra til slutt!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen :0)

Skrevet

gratulerer så mye :D

Skrevet

gratulerer sååå masse med gutten. nydelig navn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...