Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er livredd fordi eks-svigermoren min er alkoholiker og for nte gangen har hun reist hjem fra avrusning etter få dager. Og jeg skjønner ikke hvorfor, men pappaen til barna mine (1 og 2 år) ser ikke problemet med å la dem være der alene. Han har tenkt å la dem være på overnatting der. Hun har jo lovet å ikke drikke mens de er der. Men jeg stoler ikke på henne. Kan jeg kreve at de ikke skal få lov til å være hos sin bestemor uten tilsyn? Få det med i en avtale eller noe? Jeg får ikke sove om natta når de er hos faren fordi jeg er så redd...
___ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror det skal ganske mye til for at du kan lage regler for hvem barna skal få treffe når det er faren som har ansvaret for dem, men du kan jo snakke med faren om det forklare at du er redd for dette.
Pinnen Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Gjør hva du synes er best for ungene dine. Og i mitt åsyn så er det å ikke la de være hos henne uten tilsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå