Gå til innhold

Hei Ema... Jeg ser på unge mødre og

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes at du er en flott mor for din nydelige datter:) jeg så at du hadde fått brev fra advokaten til barnefaren, han som ikke har sett henne på 3 måneder. Hvordan går det med det? Ville bare si til deg at jeg synes du er en flott mor, og ikke bekymre deg så mye for fremtiden, du kommer til å klare det så bra:) Lykke til videre:) Klem fra en annen ung mor med to søte små:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei:o) Tusen Takk for en hyggelig melding.. Joa vi dro i rettsak og han fikk sjansen til og gjøre opp for seg og virkelig vise at han ville ha Leyla.. Han møtte ikke opp på de dagene han skulle ha henne og til slutt ble avgjørelsen fra dommeren om at han skulle få treffe henne 2 ganger i året:O Noe han gikk gledelig med på.. Utrolig trist for Leyla sin del med tanken på at hun aldri kommer til og kjenne pappaen sin, men på en måte er jeg glad for at dette med retten skjedde for da har jeg fått closher og vet hva jeg må gjøre videre.. Han er seff altid velkommen til og besøke Leyla og se henne, jeg er bare en tlf unna:o)

Skrevet

Hei igjen.. Det er jo synd at hun ikke får blitt kjent med pappan sin, men når han ikke vil så er det ikke så mye man får gjort. Men du er kjempeflink og tar deg av henne på egenhånd og du gjør en god jobb, synes du er flink, glad og fornøyd jente du har:) Du gjør ditt beste og er en god mor for henne og det skal du være stolt av. Stå på og lykke til videre:)

Skrevet

høres litt rart ut at han bare fikk se hun 2 ganger i året. hva var begrunnelsen for det ?

Skrevet

Fordi han sa i rettsaken at han skulle jobbe i utlandet 7mnd av gangen, så da mente dommeren at det var passelig med samvær 2 ganger i året. Han er seff velkommen til og se henne når han måtte ønske, men om han gjør det er en annen sak!.

Skrevet

Hei :) Jeg har ikke fulgt så mye med på unge mødre og jeg kjenner deg jo ikke men du virker som en grei jente :)

Vil bare si at det kanskje ikke er helt heldig for jenta di at han dukker opp to ganger i året når det skulle passe han for når hun blir eldre vil det være forvirrende.. det skjedde med min jente..

Men det er selvfølgelig noe annet hvis det er jevnlig tlf kontakt eller noe..

Det var bare ment som et råd :)

Lykke til videre!

Skrevet

Går episodene i reprise?

Skrevet

Tja, for og være helt ærlig så tviler jeg på at han noen sinne dukker opp?! Så jeg har bare sagt at han er velkommen til og se henne, har bare latt det være der.. Vil lever normalt og livet har gått videre for oss:o)

Skrevet

Enig med Hi:)

Du virker som en sterk og reflektert mor. Stå på videre!

Du motbeviser alle fordommer om at unge mødre er dårlige mødre.

Skrevet

hei. då får stå på videre. bf virler veldig merkerlig, med tanke på at han ikke hadde sett hun å 3 mnd å så plutselig skal han ha det foreldrerett, å når saken kommer opp i retten så skal han plutselig være borte 7 mnd av gangen. hehe. hvordan hadde han tenkt at dette skulle funke egentlig?

når han blir eldre kommer han helt sikkert til å angre. men da har han bare seg selv å takke. kjempe fint at du har sakt han kan se hun når han vil i hvertfall da =p

hvordan går det med deg ellers, du nevnte i episoden i går at du ikke viste hva du skulle fremover med jobb ol ?

Skrevet

Hei Hei, ja han er en merkelig skrue:p Nei for og være ærlig så tror jeg ikke han vet selv hva han vil og han aner ikke hvor stort ansvar det er og ha et barn.. Han fikk prøvesamvær med henne noen timer i noen dager og leverte henne rimelig fort igjen.. Huff føler at jeg snakker dritt om han hele tiden men hva skal man si?! Nei nå er alt det der glemt og jeg prøver og fokusere på framtiden for meg og Leyla.. Tja jeg er jo ferdig utdannet hudterapaut i juni så tar jeg meg en etterlengtet ferie med leyla i Kroatia så begynner jeg nok og jobbe på et spa:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...