Gjest Trollbundet Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hvilke dager i syklusen hadde dere sex i den mnd dere ble gravide? Og på hvilken dag i den mnd hadde dere El(vis dere vet det da..) ?
nr2_imagen Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Fikk utslag på eggløsningstest dag 11 og hadde sex samme dag og neste dag. Resulterte i gutt. Også i forrige svangerskap hadde vi sex omtrent akkurat på eggløsning og det også ble gutt!
*juble juble* Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 mitt barn ble unfanget på ferieturen vår i sommer, og vi hadde masse sex., så når nøyaktig guttungen kravlet opp til eggstokkene mine kan jeg desverre ikke svare på... hadde sex både før, under og etter eggeløsning nemlig... men med sist barn hadde vi sex dagen jeg hadde eggeløsning og dagen etter, og det ble jente....
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hadde sex på onsdag og EL på søndag eller mandag...(sikker på EL) Trodde derfor det skulle bli jente,men det kunne UL avkrefte. Jordmor var skråsikker og. Hun dobbeltsjekket til og med, og sa "nei, dette ER en gutt dette altså" )
Line3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Vi hadde sex eggløsningsdatoen og dagen etter, og venter en gutt.
MrsMilla Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Har veldig regelmessig syklus, og vi hadde sex både den dagen jeg hadde eggløsning, dagen før og etter - og ganske mye i hele perioden egentlig - vi var nygifte... Denne gangen ble det gutt.. Forrige gang var egentlig lik forsåvidt, nyforelsket og unge og bare oss i hele verden. Da ble det ei jente.... Altså ikke store sammenhengen her iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå