Gå til innhold

Dere som venter gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Hvilke dager i syklusen hadde dere sex den mnd det klaffet? Og på hvilken dag i syklusen hadde dere El (vis dere vet det da..) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss var det ikke helt planlagt, men husker vi hadde en go del sex i beggynnelsen av syklusen.. og siden mens termin ble fremskyndet regner jeg med at det skjedde tidlig i syklusen.. =)

Stå i og kos dere heller.. tror ikke det hjelper å fokusere på hvilken dag som lønner seg mest... Er den ikke like velkommen uansett kjønn da?

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jo selvfølgelig er den like velkommen uansett kjønn:))

Vet du når du hadde El?

Gjest Trollbundet
Skrevet

Er det ikke flere som venter gutt her??

Skrevet

Hadde den syklusen sex kun en gang, og det var over et døgn etter positiv EL-test.

Hvilken dag EL-var på er vel irrelevant, siden dette varierer fra person til person, ut i fra sykluslengde osv. Og dette vil jeg tro ikke har noe å si i forhold til kjønnsbestemmelse,(om det i det hele tatt er mulig å lage det ene eller andre kjønnet på visse dager.)

Uansett var den i mitt tilfelle på dag 18 av det jeg går ut i fra var 30 dagers syklus. Hadde litt sykluskluss og hormonell ubalanse på den tiden.

Skrevet

Vi hadde sex akkurat da jeg hadde el..så det spørs om det er sant det som sies at guttecellene kommer fortest fram men at jentecellene "varer" lengst;p

Skrevet

Aner ikke. Vi hadde sex mange ganger i løpet av syklusen, og jeg aner ikke hvilken dag jeg hadde eggløsning.

Hvorfor er dette viktig da? Kos dere når dere føler for det! :)

Skrevet

Den mnd jeg ble gravid, hadde vi oss bare to ganger (noen mnd før hadde jeg vært igjennom en MA, og vi hadde masse masse plikt sex, men det klaffet da vi ikke gadd å tenke på det) og vi hadde på selve el dagen, regner med det var det pga jeg hadde litt rosa blod den dagen! Og det stemmer med ul terminen. Jeg venter gutt denne gangen:)

Kanskje det ligger noe i det med at hvis en treffer akkurat på el dagen så venter man gutt...kan ikke huske hvordan det var med datteren vår!

Skrevet

Vår lille keiser var ikke planlagt, jeg har veldig uregelmessig syklus, så jeg aner rett og slett ikke. Eneste jeg vet og husker var at det var vår i lufta og at vi koste oss hver dag rundt den tida jeg må ha blitt gravid.....hehe.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...