lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Når begynner Greys igjen? Er bare det jeg følger med av de tirsdags seriene som har vekslet på å gå.
NoDoubt Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er stor fornøyd med at det er fruene sin tur nå. Liker det bedre enn Greys men jeg elsker Greys og:-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 elsker frustrerte fruer jeg også.....men liker kanskje Greys litt mer...hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå