Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Synes noen har nevnt tidligere at man kan få redusert barnehage-regningen hvis man tjener lite? Hvor mye? Hvor skal man henvende seg?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det har ikke med full OS å gjøre. Men noen kommuner har en ordning med lavere bhg-pris dersom foreldrene har lav inntekt. Det er kommunen som har dette, og ikke NAV Ellers så har en jo rett på stønad til barnepass fra NAV, som enslig forsørger. Og det dekker 64 % av barnepassutgiftene, utenom matpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå