MizzMing Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Vil først og fremst ønske alle et riktig godt nytt år og håper alle får spiren de ønsker seg;) Min historie er : Hadde en samboer som ikke var helt klar for barn, men jeg ville veldig gjerne ha. Hadde helt dustet syklus med p-pillene jeg gikk på og sa i fra at jeg sluttet og at prevansjonen fikk bli hans oppgave, han brukte ikke kondom og etter noen mnd ble jeg gravid. Jeg ble glad når "skjønte" hva som hadde skjedd;) Han tok det overraskende bra og vi gledet oss begge to. Jeg fikk en blødning i svangerskapet, og fikk UL. Der så de ikke noe foster bare en morkake. Fikk utskraping noen dager senere, men i tiden som har gått etter utskraping har samboe funnet ut at han ønsker barn alikevel. Han skjønte vel at han faktisk var klar over det. Så ting er aldri så galt at det ikke er godt for noe;) Så nå er vi faktisk prøvere, veldig spennende. Håper jo selvfølgelig at ting skjer fort, men skal prøve å ikke stresse med noe;) Bare å vente på mens etter utskraping så er vi i gang.
Blåbærmuffins Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei og velkommen Var trist å høre at du mistet, men da vet du i allefall at du kan bli gravid Jeg startet og med samboer som ikke var klar, håpet jo på uhell men nå er jeg utrolig glad vi ventet til han var helt klar. Han er jo like gira på dette som meg nå Håper det klaffer for dere snart!.
Bare blåbær Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Trist å høre at dere mistet,,, Og ønsker dere lykke til i år... Jeg har etter flere år med uhell i kjærligheten, funnet han jeg ønsker å bli gammel sammen med, og ikke minst ønsker meg barn sammen med.. (someren 09) Han mener og ønsker heldigvis det samme, så fra i januar starter vi som prøvere.. Håper vi sliper å vente så mange måneder før vi lykkes med å bli mamma og pappa for første gang... Ønsker dere alle lykke til i 2009..
MizzMing Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Takk for det;) Ble veldig overrasket da han sa vi kunne prøve på nytt ja,veldig glad da;) Håper den sitter for dere snart også Lykke lykke til;)
Dotten Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Så trist at dere mistet da, men flott at sambo skjønte at han var klar alikevel Masse lykke til og la oss håpe oppholdet her inne blir av kort varighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå