3+1=<3 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 på terminkalkulatoren er jeg 10+1 og på babyverden er jeg 9+4...hvem skal jeg følge? det er egentlig ganske stor forskjell...noen som kan det her?
pauline og knerten Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 samme her! er 8 uker på babyverden og 9 uker på barnimagen... selv følger jeg babyverden sin, for når jeg regnet selv passer det at jeg er 8 uker. regn ut fra din egen siste mens, og se hva som passer best!
pauline og knerten Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 årsaken ser forresten ut til å være at babyverden teller den første uka i det man får mensen som uke 0, mens barnimagen hopper rett til uke 1. dermed blir det en ukes forskjell mellom de kalenderne.
klarfornr2 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 følg den på babyverden, det er den jordmødrene følger, så da blir du ikke så skuffet når du kommer på kontroll og plutselig er en uke kortere enn du trodde
Tulla med tre små Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har aldri brukt terminkalkulator, men jeg regner uke en som fullgått syv dager etter første dag i siste mens (den åttende dagen blir da 1+1), og i forrige svangerskap stemte "min" termin perfekt med både UL termin og JM`s termin. :-)
3+1=<3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 takk for tilbakemelding..tror jeg følger den på babyverden! ser ut som de fleste gjør det
KristineH79 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg får ikke den på babyverden til å stemme, unnfangelsen skjedde ca 5 des og12 des er fosteret1uke/men telles som 3 uke, 19 2/4uker, 26 3/5uker, 2jan 4/6uke, og da burde jeg være 5/7+5 idag men babyverden sier jeg er 6+5 så jeg trur mer på terminkalkulatoren jeg da. Men får se hva lege og jm sier når jeg skal dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå