Gå til innhold

Burde en slutte å gi fødsels gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere og flere på bim/dib klager over at klærne de fikk til babyen,de liker de ikke, de vil helst kjøpe selv.Er det tid for å slutte å gi gaver, er jo bort kastede penger å gi fødsels gave viss ikke klærne blir brukte likevel ?Tenker de fleste slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns vaffal det er koselig å se at noen vil gi min lille gave. tror aldri jeg har vert missfornøyd med noe jeg har fått til barna mine. folk kjenner meg å vet at jeg er veldig at det skal være i stil å ennå så går det bra ;) tror ikke alle uti verden er som de sure klage kjærringene her inne så kjøp gave du :)

Skrevet

Det er jo fint når ting kan byttes da vet du.

Jeg er iallefall glad for ei sånn sur kjerring. Hun fikk klær til babyen sin, men nektet å ha på ham klær fra kjedebutikker, for da så han så vanlig ut. Hun skulle kaste alt, men moren hennes så det, så hun spurte om hun kunne ta det i stedet for. Så sånn endte jeg opp med hel gratis garderobe til min lille gutt :)

Skrevet

Jeg synes det er både koselig å gi, og snart få.. :)

Og når folk spør hva vi ønsker oss, så svarer jeg at hvis det er klær, så ikke de minste størrelsene, men 62 og oppover.

Eventuelt byttelapp.. :) Men er jo bedre at de bare kjøper litt større, så slipper man å bytte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...