Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Ser at flere og flere på bim/dib klager over at klærne de fikk til babyen,de liker de ikke, de vil helst kjøpe selv.Er det tid for å slutte å gi gaver, er jo bort kastede penger å gi fødsels gave viss ikke klærne blir brukte likevel ?Tenker de fleste slik ?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 jeg syns vaffal det er koselig å se at noen vil gi min lille gave. tror aldri jeg har vert missfornøyd med noe jeg har fått til barna mine. folk kjenner meg å vet at jeg er veldig at det skal være i stil å ennå så går det bra tror ikke alle uti verden er som de sure klage kjærringene her inne så kjøp gave du
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Det er jo fint når ting kan byttes da vet du. Jeg er iallefall glad for ei sånn sur kjerring. Hun fikk klær til babyen sin, men nektet å ha på ham klær fra kjedebutikker, for da så han så vanlig ut. Hun skulle kaste alt, men moren hennes så det, så hun spurte om hun kunne ta det i stedet for. Så sånn endte jeg opp med hel gratis garderobe til min lille gutt
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes det er både koselig å gi, og snart få.. Og når folk spør hva vi ønsker oss, så svarer jeg at hvis det er klær, så ikke de minste størrelsene, men 62 og oppover. Eventuelt byttelapp.. Men er jo bedre at de bare kjøper litt større, så slipper man å bytte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå