Gå til innhold

Gravid men blør:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor langt på vei, mulig 7 uker. Fikk blødning som ligner helt på mensen i dag. Med vanlige "murringer" i magen. Blodet er lyst og ikke mørkt som mange sier når de mister.. Skal ringe legen i morgen, men sitter jo her og lurer litt.

Er nr fire, de andre tre hadde jeg ingen blødninger med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo "bare" være en festeblødning.

Jeg hadde det når jeg var i uke 6 ca. Var sikker på jeg mistet. Men det var bare en festeblødning. Det er ikke uvanlig i det heletatt, at forsteret graver seg lenger inn.

Men greit å få det sjekket opp.

Skrevet

Jeg blødde etter 8-9 uker i forrige graviditet (før jeg igjen ble gravid med nr fem som nå ligger her i sofaen ved siden av meg). Jeg ble gravid igjen etter 4 mnd og da gikk det bra. Veldig trist når det skjer, men det er jo ikke sikkert du mister. Ta kontakt med legevakt eller lege i morgen. Du må uansett sjekke med ultralyd om det er noe forster. Hos med var det en tom forstersekk - fosteret hadde ikke utvikla seg. Jeg hadde heller ikke blødd noe før med de andre. Jeg var på en måte forberedt på at det kunne skje, for jeg hadde ikke vært kvalm - og jeg var sinnsykt kvalm med alle de andre også denne siste.

Håper du slipper å miste;-)

Skrevet

Jeg hadde blødninger i uke 8, og det gikk helt fint. Håper det gir seg, og at alt er i orden. Klem!

Skrevet

Jeg hadde også småblødninger i uke 7, 9 og 10. Men alt gikk bra. legen sa d var vanlig i begynnelsen av svangerskapet. Men begynner du å blø mer og får veldige smerter bør lege kontaktes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...