Gå til innhold

hva er denne streken???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sett på bilder at den siste tiden av svangerskapet så får vi en strek over navlen og under navlen..hva er denne streken??får alle den?? jeg har ikke fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som får den. Det er en strek som går loddrett fra navlen og ned. Bare en pigment-strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hormonstrek, ja. Hva den skal være godt for, vet jeg ikke. Men jeg har hadt min lenge nå. Trur den under navlen kom da jeg var 2 mnd på vei, eller noe. Den over kom gradvis sterkere, så den brukte 1 til 2 mnd lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies att en kan se hvilken kjønn det blir utifra den streken:-)

Stopper den med navlen så sies det att det er gutt og går den videre oppover mot brystparti så er det jente;-))

Litt rart men stemmer hos meg og jeg skal ha jente..;-)

Men sikkert litt tilfeldig også men gøy å se om det stemmer for flere;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk denne streken med nr 1, den gikk til navlen og det var en gutt. Med nr 2 og nr 3 har jeg ikke fått strek i det hele tatt. Nr2 gutt, denne sies å være jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at man kan vite hvilket kjønn det blir ut fra streken. I alle min svangerskap har den gått over navlen. De 2 første var gutter, ultralyden sier at dette er jente.

Er det ett tips på lik linje med jente-mage og gutte-mage, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har både under navlen og over, men jeg skal ha gutt.....ehh....håper iallefall det nå, for klær og alt er i boks....hehe...Skal ha ks på Onsdag:) (er egentlig i Jan klubben da, men måtte inn her å se hvordan det gikk med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...