Car-85 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Nu skjønner jeg ingenting lengere.. Det hele begynte i juleferien med at jeg mistet masse av håret mitt, har bestandi mistet hår så det har aldri plaget meg, før jeg på veldi kort tid mistet omtrent halvparten av håret mitt. Ble veldi bekymret og redd for at alt skulle falle av. Nu de siste dagene har det vært umulig for meg å sove om nettene, ligg bare å vrir meg og av alle ting tenker jeg på mat, spesielt er det kanelsnurrer som surrer oppe i hodet på meg når jeg skal sove. Kan tru jeg er sliten om dagene, og det blir noen timer på sofaen. Jeg har kjempe matlyst og kan spise masse i forhold til hva jeg normalt bruker, bare i dag har jeg spist middag hele 4 ganger!! Har rar smak i munnen og det virker til tider som om tennene presser seg mot hverandre. Plages også med halsbrann, men det er vanlig for meg. Har hatt noe som minner om lemus på venstre side i magen, og noe stikking midt på magen i det siste (ikke så veldi mye). Tok en graviditetstest for noen uker siden som var negativ, skal igjen ha mensen 16 jan. Lurer litt på om det er noen som har hatt det likens?? Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min...
Huldretussa Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei! For meg høres det ut som om du har symptom på graviditet! Har nettopp lest at rar smak i munnen, super matlyst, spenn i tennene, halsbrann og stikkinger i magen er tegn på graviditet. Så kanskje du skal teste igjen snart...??
Car-85 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Symptomene er ganske lik, men får meg ikke til å tru at jeg er gravid.. Men kanskje jeg må ta en test til, bare for å sjekke
Blåbærmuffins Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Om du har mistet halvparten av håret ditt må du jo gå til lege! Det kan da umulig være normalt uansett om man er gravid eller ikke...
Car-85 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Bestemte meg på lørdag for å ringe lege på madag hvis det blei værre, men miste ikke så mye nu, så vente å ser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå