power puff Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 vi skal dit i mai og leter nå etter et alright hotel og bo på. Vi vil bo gangavstand til gamlebyen. Noen som har et hotell og anbefale?
*Lille Persille" Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Det kommer jo helt an på hvor mye du vil betale og hva slags standard du vil ha. Husk at stjernene ikke henger så høyt der som de kanskje gjør her hjemme, med det mener jeg at et 3 stjerners hotell f.eks ikke er spesielt bra. Det viktigste er å sjekke beliggenhet og se på noen bilder på nettet og sjekk at det ser ok ut. Sjekk at hotellet har aircondition for det er det mange som ikke har hvis du ikke går for et "luksushotell". Hold dere unna området rundt togstasjonen. Jo lenger opp i byen du kommer (bakover, fra vannet) jo verre blir områdene. Det er ikke spesielt trygt oppover på kveldstid så hold dere i områdene som ligger nedover mot sjøen. Send meg gjerne PM hvis du har noen konkrete forslag du vil jeg skal se på ) (Har bodd der i 6 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå