Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva må jeg tenke på når jeg skal kjøpe dyne?

Hvor stor, hvor varm og sånne ting. når begynner de med pute?

Jeg har termin i slutten av mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt dyne på kid interiør til senga i 80x100 og en litt tynnere til vogna (til for sommeren/sommeren) 65x80 begge fra høie. Tror jeg ga ca 5-600 for begge. Pute har jeg ikke kjøpt, de skal helst ikke ha det fra begynnelsen har jeg blitt fortalt.

Skrevet

Dytter denne jeg!

Har også termin i slutten av mars, og lurer på det samme som HI!

Har skjønt at det er 65*80 som gjelder i vogna, og evt. 80*100 i senga, men tykkelsen er jeg usikker på. Tidlig vår-sommer dyne i vogna, trenger kanskje ikke være så tykk???

Skrevet

Helårsdynene fra Kid er supre..! Høie Herkules mener jeg det er... Jeg har termin i slutten av mars selv, og jeg kommer til å bruke de samme dynene som mini har brukt. MAX fornøyd med de! ;)

Skrevet

Linn med mini OG spire:

Bruker du denne i vogna? Herkules helårs altså?

Skrevet

Å ja da... :P Hehe... Følger jo somregel med trekk til vognene som dekker dyna, så den dyna er genial under der. :) Mener jeg da. Sander var ikke spesielt varm eller kald av seg til vanlig, men han var alltid varm og god når han lå under den, svettet heller ikke. Jeg har bare godt å si om de dynene... SUPRE å vaske i vaskemaskina, mister heller ikke form/spenst av tørketrommel. Hadde en dyne fra babyshop som vi kjøpte før Sander blei født. Dama som solgte oss den skrøt av hvor fin den var og så fin den var å vaske/tromle osv. Jaja, tenkte jeg, kjøpte da den... Noen uker etter at Sander var født så tissa han på den dyna, og jeg slang den da i maskina... Det jeg plukka ut etterpå ligna ikke på en dyne, for å si det sånn... Blei såååå skuffa, den kosta jo litt penger! Etter det kjøpte jeg Herkules, og den er jeg superfornøyd med! ;)

Skrevet

Flott takk for svar. da drar jeg en tur på Kid .

Skrevet

Jeg kjøpte i går en gåsedunsdyne på Princess til 349,- 80x100! Men når jeg kommer hjem så tenkte jeg på at de kan jo ikke vaskes, de må jo renses.

Tenker på at babyen kanskje har litt uhell og sånn på dyna? Jeg er førstegangs så har ikke noe erfaring....

Trenger man å vaske dynene dems ofte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...