Gå til innhold

Babyer er krevende i grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner.

Jeg skjønner at det sikkert blir sånn for meg en gang også, at jeg tenker at det å ha en liten baby høres utrolig deilig ut.

Ikke misforstå meg altså det er deilig men, det er slitsomt også.

Det er grunnen til at jeg ikke klarer å være her inne så mye selv om det virker veldig koselig og det er grunnen til at jeg egentlig ikke rekker noe i løpet av dagen.

Akkurat nå bærer pappa på gutten sin og jeg får slappe av litt før det er min tur og bære resten av kvelden og natta. Mange netter blir det ikke ro før det nesten er morgen men, vi sover litt på formiddagen da.

Aller best sover han hvis han får ligge på brystet mitt men, da sover jeg så dårlig.

Sånn er det altså hos meg for tiden men, det blir vel roligere etter hvert håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!! Jeg synes også det var veldig slitsomt i begynnelsen og ikke så mye kos som jeg hadde forestilt meg. Men det blir bedre!! Æresord!!

Lykke til og husk å sove når lillegutt sover :)

Skrevet

Høres slitsomt ut at dere må bære ham hele kvelden og natta ja!

Er han plaget med kolikk eller noe siden han ikke roer seg? Si ifra om du vil ha noen tips da!

Du gjør lurt i å duppe samtidig som nurket ditt. Da blir dere samstemte i rytmen denne tøffe perioden, selv om det sikkert føles litt rart å sove i hytt og pine;-D Jeg gjorde også det og rytmen vi fikk var jo ikke akkurat A4, men hvem bryr seg vel om det midt i ammetåken;-D

Kos deg som best du kan, og sov så mye du kan. En dag er han jammen konfirmant!! Fortere enn du aner:-)

Skrevet

Bærebarn ja.Nå kom jeg på noe skravlemat.Bæresjal,har du prøvd det??? Eller noe anna i den duren?? Jeg vet jammen at å bære er tungt selv om en liten kropp er lett =)

Håper det snart ordner seg.For det gjør det alltid.

Kos dere og sov godt da ;o)

Skrevet

Ja det er krevende med så små.... Før de liksom kommer inn i noen som helst rytme.

Og særlig om det er førstemann. Da er det ikke så lett å sove i hytt og pine heller.

Jeg var mye flinkere til det med nr.2

Men søvn er viktig altså, så sleng deg nedpå når det måtte være.

La hybelkaninene få leve sitt eget liv og ta vare på deg selv.

Men det blir bedre, sakte men sikkert sover de mer og mer, og blir blidere og blidere og da er livet bare helt herlig.

Men du, det er lov å synes at det er slitsomt altså. Det tror jeg de fleste her inne har erfart.

Men lykke til med lille baby, så går det seg til skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...