Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Vasker meg snart ihjel i underlivet, enda jeg vet at det sikkert bare forverrer hele greia.. Har mye utflod, noen ganger litt tykt, andre ganger helt vannaktig... Lukter fælt der nede for og si det slik.. har jeg sex (etter og ha skrubbet meg for jeg føler meg så kvalm der nede) så stinker det helt forferdelig av skjeden min i 2 dager etter... Blir helt kvalm av meg selv!! Hva er det??? Sopp??? Vil ikke til gyn, har en ekkel en som jeg ikke liker... har litt småangst for slike ting i tillegg... Noe jeg kan kjøpe på apoteket????? HJEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 sopp eller baktriell vaginose.... har hatt begge, og det lukter FÆLT! men hvis du ikke behandler riktig kan det blir kronisk, ihvertfall vaginosen.... skjedde med ei jeg kjenner, så hun må gå på medisiner titt og ofte fordi hun får utbrudd HELE tiden... Kvinn deg opp å stikk til en annen gyn enn den du bruker nå, så får du sjekket opp skikkelig og får medisiner for dette...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 kanskje jeg kan prøve noe for ubalanse i skjeden først? Og heller ta mot til meg og dra til en gyn hvis d ikke virker..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 samme her og, men det lukter ikke skikkelig ille, men verre enn det gjorde før jeg ble gravid. Etter jeg føda det ble sånn. Kan det også være det?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 prøv canesten stikkpille ,og smør deg nedentil med yoghurt ,prøv å få det litt inni. Men beste er å gå til gyn,jeg kvier meg for sånt ,så jeg bestilte time på Volvat,600kr men det er privat ,dem er veldig forsiktig og flinke. LYKKE TIL :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå