Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Får være litt positiv da. Hun i unge mødre fra Finnsnes gir et veldig godt inntrykk. Hun virker reflektert og en veldig god mor. Så hun er et godt eksempel på at man kan være ung og likevel god mor. Det er vel så enkelt at noen er gode mødre enten de er unge eller gamle. Det er ikke alltid vettet kommer med alderen. Det er ofte de som var skikkelig dumme i ungdommen er like dummer når du treffer dem igjen 15 år senere. Handler nok mer om miljø og oppvekst om man bruker hodet eller ei.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg synes Ema er veldig tøff, hun virker sterk og oppegående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå