Marsipan❤grisen Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hva gjør dere for å løsne opp snørr hos babyer. Min er veldig tett (tenner på vei), så hun våkner opp og er kjempe tett i nesen. Jeg bruker nesesuger for å få ut litt, men masse sitter for langt bak i nesen. Er det noe som kan løsne det litt? Hun sover så dårlig med nesen så tett av snørr, og hun må puste med munnen. Noen gode tips til meg??
SnartLeah Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Nesedråper du får kjøpt på apoteket... Nen drypp med morsmelk funker også!=)
Blå + en i magen Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Her fungerer saltvannsdråper fra apoteket. Da løsner det litt, og kan bruke sugeren etterpå. Hmm... ellers har det hjulpet litt å heve sengen litt i enden der hodet ligger her. Kjølig rom er også bedre å puste i. Tja... det var det jeg kom på
Marsipan❤grisen Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Tusen takk for tips. Da skal jeg prøve å dryppe med morsmelk først og se om det hjelper, og eventuelt stikke innom apoteket å kjøpe dråper i morgen. Spruter dere da mm inn i nesen rett fra puppen(går nok bra, så lenge dem ligger litt i ro ) eller gjør dere det på andre måter? Kjølig og kaldt på rommet har vi det, men heve hodeenden har jeg ikke tenkt på, det skal jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå