zahra88 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 hei. har ei datter på fjorten mnd å har hatt veldig problemer angående prev. så det har jeg kuttet ut. fikk spiral februar/mars i fjor men fikk betennelse og måtte ta den ut. etter det har vi bare hatt ubeskyttet sex. jeg er noe kjent med kroppen min og har sjekket livmortappen min titt og ofte, siste tiden har jeg kjent på den hver dag å den har ligget lavt, og er oval, også kjent "streken" åpningen godt, men i de siste dagene har den trekt seg oppover og jeg når den ikke lenger. hadde en rar blødning for ca 1 og halv uke siden som jeg antok var mens. vet at den som regel trekker seg oppover og lukker seg under eggløsning men men dette skjedde bare få dager etter blødning at den hadde forsvunnet oppi, etter dette begynte jeg og lure å har sjekket hver dag og den er fortsatt forsvunnet oppi og umulig og nå. har samtidig litt mensmurringer av og til. men får ikke dette til og stemme heller.. hadde samleie sist 25 desember og før der var det jo under eggløsning 1 november... uansett kan jeg være gravid? noen som har noe slag erfaring på dette? hvordan livmortappen er når man har blitt gravid? håper noen kan hjelpe meg lurer fryktelig.. har tatt test i går og den var negativ men så kan jo det slå feil også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå