Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 vel, for det første er penis et svampelegeme, ikke fett og kjertler som bryster, og for det andre må man da forlenge urinrør og andre morsomme deler for ha en fungerende penis. og det er vanskelig å få ereksjon i et silikoninnlegg som ikke er festet til muskler eller har blodgjennomstrømming...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 For mannfolk kler ikke silikon i tissen sin. Den skal henge til tider, ikke bare stå.....kremt.......da sliter den som skal sitte på topp:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 For hvem, den som er på topp eller under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå