Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hei. Jeg skal gifte meg med verdens flotteste kvinne om noen mnd. Nå må jeg begynne på talen til bruden tenkte jeg. Så jeg lurte på om noen ville gi meg noen tips. Eventuellt om noen har en gammel og flott tale som jeg kan få litt inspirasjon fra. klippoglim.com?
Daddy-Oh Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 GRATULERER SÅ MYE! Har derer giftet dere nå forresten, eller når skal bryllupet stå? Lykke til med talen, du klarer nok det veldig bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå