Gå til innhold

Det er ikke for sent

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ønske dere Godt Nyttår vel! :-)

Jeg har "gjemt" meg litt i høst. Vi har fått vår tilmålte dose med tenåringstrass og -problemer, samt sykdom på mellomste og minstemann, så jeg har ikke orket å være involvert i noe særlig utenom. Flere turer på sykehus, først med den ene og så med den andre, pluss pluss pluss, før det hele roet seg ned igjen før jul.

Nå har vi feiret en god jul sammen med hverandre, og truffet det meste av slekt på begge sider i tillegg. Det har vært deilig og vi har hentet krefter og mot, både store og små tror jeg.

Så nå håper vi på en rolig og god og arbeidssom etterjulsvinter. Sola har snudd og det går mot lysere tider :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å neida, du!! Godt nyttår til deg også :)

Så kjedelig med så mye ekstra å tenke på i høst, og du som har begynt på jobb og alt mulig!! Bekymringer for barnas helse er ikke moro!! Jeg leser om dere inne på "Modne" fremdeles, skjønner du :)

Flott at det ble bedre innen julefreden senket seg!! Herlig med familiejul, vi har vært på Sørlandet og hatt fullt hus hver dag. Nesten litt godt å komme inn til storbyenog bare være oss tre igjen :)

Happy 2009, håper du besøker oss snart igjen :)

Skrevet

Takk for det og Godt Nytt år til deg og:-)

Denne høsten har nok vært tøff for mange den. Tenåringstrass og problemer er jo mer enn nok i seg selv. I know. Ingenting kan få en så fortvila som når det blir problemer med tenåringen..........av en eller annen grunn. Kanskje det er fordi de er små voksne, og at vi så gjerne ønsker dem alt godt, men så kommer det tydelig frem at de kan slite litt. Er nok flere av oss her som har vært gjennom runder med tenåringstrøbbel av ymse slag, så forståelse får du i bøtter og spann:-)

Høres voldsomt ut med sykdom og sykehus. Håper det har roet seg og forblir rolig dette året da. Dere har jammen hatt nok!

Juletiden er deilig ja. Det kjennes som en helt spesiell ro sniker seg inn hos mange av oss da. Samvær, stillhet, masse lyd, mange mennesker, mat og kos........en tid da man kan koble ut stresset fra hverdagen og heller bruke dagen til å forberede koselig besøk:-)

Jeg stemmer i for en rolig, god og arbeidssom etterjulsvinter og mer lys ute!!!

Koselig å se deg igjen Frøydis:-)

Skrevet

Godt Nyttår til deg å =))

Koselig å se deg igjen.

Syke unger kan ta kruttet fra di fleste.Godt det er ordna seg nå.

Håper sommern kommer litt fortere i år enn før.Jeg fryser....hehe

Håper du snart kommer innom igjen.

Skrevet

Nei det er langt fra for sent å ønske godt nytt år, det kan vi sikkert gjøre fram til påske uten at noen lurer på det:-D

Godt nytt år til deg også!

Høres ut til at du har hatt en tøff nok høst.....Når jeg hører om tenåringstrass og problemer, må jeg bare si at takke meg til 3 års trassen til Knerten, tror det er enklere å håndtere:-)

Og sykdom kan man fint være foruten, og med sykehusturer blir mer skremmende....

Godt å høre at dere fikk en fin jul i det minste.

Og som du sier, sola har snudd, det går mot lysere tider og nå kan vel kurven bare stige for din del.

Hyggelig å se nicket ditt igjen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...