Holly❄️ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Gutten min har mye hodepine.. begynte for ca et halvt år siden.Tok MR pga anfall og hodepine, trodde det var hjernesvulst, noe det HELDIGVIS!!!! ikke var.. Men de fant små hvite flekker på hjernen, som de sa at ofte kom på voksne pasienter med migrene.. men han er jo ikke voksen, blir 5 år i mai, så det svaret hjalp ikke så veldig... Hvordan finner vi ut om han har migrene eller ikke? Begynte og skrive ned hver gang har hodepine nå, som vi skal levere til legen...
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Bør han ikke henvises til en spesialist da? Nevrolog?
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hei min sønn på 8 har fått diagnosen barne migrene, han har ikke tatt noen undersøkelse som mr eller ct, men pga sterk hodepine og at jeg hadde det i oppveksten gjorde at legen skreiv diagnose uten mr undersøkelse.Han kasta opp da han hadde anfall. Etter at vi begynte å gi han tran kapsler en hver kvald har migrene nesten forsvunnet.Det er bevist at 40% av anfalla forsvinner bruker en tran.Når han får migrene gir vi en paracet og en ibux.Dette var det barnelegen som sa vi skulle gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå