ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Tar det ikke litt tid før noe eventuelt vises på en test?
zahra88 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 hei. det er forskjellig tror jeg. jeg tok test bare få dager etter ventet mens og det gjorde utslag med engang men har flere venniner som ikke har testet positivt før i uke 12. men som regel rundt 2 3 dager pluss minus ventet mens:)
*toppris* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 ar t legen idag.. fikk sjokk pga er ikke så langt som eg trodde... har da regnet at jeg var 4 uker på vei når testen ble positiv... men fikk da beskjed om at en test kan bli positiv fra 10 dager etter unnfangelse... varierer veldig... min ble da positiv etter 15 dager etter sexn.... sæd kan jo leve en god stund så... clear blue anbefaler tidligs 19 dager etter sex... fx for de som ikke har regelmessig mens, som ikke vet når de kan teste... lykke til:)
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Det kommer litt an på forskjellige faktorer når du kan få et positivt svar. Kommer bla an på hvilken test, og det kan også variere hvor fort og hvor mye hcg man skiller ut. Men rundt den tiden man venter mensen, ca 14 dager etter eggløsning, skal man kunne stole på det svaret man får på en test, enten positiv eller negativt. Med Clear Blue digital kan man teste og få relativt(husker ikke hvor mange % sikkert) sikkert svar 4 dager før forventet mens, med en vanlig Clear Blue gjelder 3 dager før. Selv testet jeg svakt positivt med en billigtest 4 dager før jeg ventet mensen, dette var på ettermiddag. Neste morgen fikk jeg tydelig positivt svar med en vanlig Clear Blue.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Hei:) Tusen takk for svar. Prøver egentlig ikke, hadde sa i november, så tar ting litt som de kommer. ble gravid to ganger i løpet av 2008 på p-pillen, men sitter kun igjen med noe strekkmerker og ekstra kilo! Håper å få det til i løpet av 2009:D Like skuffet hver gang jeg får mensen. Går ikke på pillen nå, også glemte vi oss litt bort i helgen. Og dette var ca når eggløsningen er.. mulig noen dager før.. får håpe jeg har skjebnen med meg denne gangen:) Orker ikke flere skuffelser nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå