Gå til innhold

Uff dette teigner dårlig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt brunlig utflod siden sønd og i kveld kom d noe blod oxo virker som om mens er på vei. jeg er ca 7+4 i dag. Håper jo selvfølgelig d går bra men forbereder meg på d værste. Har prata m legevakta og de ba meg ta d rolig i kveld og i morgen og ringe legen i morgen.

Er det noen andre som har gått igjennom d samme og d her gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, håper det går bra med deg. Vet at man kan ha det slik du beskriver uten at det behøver å bety noe farlig for det. Krysser fingre og tær i alle fall. Fikk du en liten i november 2007? Mener å kjenne igjen nicket ditt fra terminklubben der. Fikk barn da selv.

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod nesten hver dag siden uke 6, nå er jeg 12+0. Har vært på ultralyd tre ganger pga at jeg har vært så urolig pga dette, sist gang i går. da ble det fastslått at jeg hadde svært lettblødende livmorhals. Den lille lå og sprella kontinuerlig, og så ut til og ha det fint. Kan jo tenkes at det er sånn til deg også!!

Skrevet

hei!

Jeg var på ul i dag pga det samme. Har hatt brunlig utflod i 5-6 dager, og blødning en gang. Fosteret var der, og hjertet pumpet. Så det er håp for deg også. Ring lege i morgen og få tatt ul. Lykke til. Skal krysse alt for deg og spiren. :))

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe slike tegn enda, men er veldig redd for å få det. Krysser fingrene hardt for at alt er i orden med spiren og deg og at det her går fint! Keep us updated!

Stor klem!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, var nok ekstra følsom og deprimert i går, har ikke hatt noe mer blødninger bare litt brun utflod. Har vært hos legen i dag men fikk ikke ul :( Men legen sa d var helt vanlig at d kunne komme ut litt gammelt blod og så lenge jeg ikke hadde blødd mer og hatt vondt var nok alt bra m lille nurket. Men skulle ta kontakt om d ble forandringer. Ble sykmeldt ut uka og beskjed om å ta det rolig.

Kelly: ja jeg fikk en gutt i november 07, så artig å treffe på deg her oxo da, når ca har du termin?

Skrevet

Så godt å høre:) Da satser vi på at det er lettblødende livmorhals eller noe i den duren. Dette går bra! Morsomt og treffes her også ja. Jeg fikk også gutt i november 07. Nå har jeg termin 12 august. Det er vel august på deg også?

Skrevet

Ja satser på at alt går bra, har hatt mindre brunlig utflod i det siste så d lover bra. Så dere ville ha to ganske tette dere oxo, er kjekt d da da får de glede av hverandre i oppveksten.

Har sånn foreløpig termin 31 august men d kan gå over i sept.

Skrevet

Så bra! Da regner vi med at den brune utfloden er over:) Ja, det er kjekt med tette barn. Dette blir vårt 4. barn. Har to tette fra før av også, og de har supermye glede av hverandre.( De er enda tettere enn dette).

Skrevet

4 mann ja, imponert. Hvor store er de to største? Dette er vår andre og muligens siste.

Hvor bor du?

Jeg bor i tønsberg

Skrevet

Har nå hatt brunlig utflod av og på i 1 uke noe blod innimellom men i dag gikk jeg til legen for 2 gang og fikk henvendelse til ul. Når jeg tok av trusa var det blod, og d drøpte ut masse (sorry detaljer). Hun fant ikke noe hjertelyd og d så ut som om det var ca 1 uke siden d hadde vokst. Var veldig trist og kjedelig at jeg fikk sa, skal på sykehuset i morgen og ta utskraping.

Ønsker dere alle lykke til og kansje jeg får et glimt av dere i 2 tri før dere hopper over i 3 tri

Skrevet

uff:( det var kjempe trist å høre. føler med deg. var selv på ul på lørdag og der viste det seg at jeg hadde en ma. var da i uke 12, men fosteret var bare 5-6 uker:( fikk tabletter men de virkert ikke på meg, så i går var jeg på utskraping. vil bare si at du ikke trenger å grue deg til det, det var ikke noe vondt etterpå. og i dag blør jeg ingen ting heller:)

lykke til med prøving igjen:)

klem:)

Skrevet

det var jo trist å lese :(

håpe det sitter en ny spire snart da!!

Skrevet

Jeg er også deppa og lei meg, tror jeg holder på med SA. Har blødd og blødd siden søndag morgen..... :-( -Er så skuffa.... Skal på UL i morra, og venter det verste, er sikker på at det er alt håp ute for denne gangen.

Men hva betyr MA? Jeg skjønner ikke alle disse begrepene... SA betyr Spontanabort?

Trenger trøst og å snakke om det. Er det normalt å være lei seg? Har man lov til det? Man skal jo liksom ikke ha så mye forventninger, for det kan jo gå galt.....

Skrevet

klart du har lov å være lei deg. det er helt normalt. jeg har hatt tre sa (spontanaborter) og en ma (mist abortion, vet ikke om det skrives sånn) det vil si at fosteret dør i magen men ikke kommer ut av seg selv. lykke til på ul i morgen, håper alt er bra, selv om det kanskje kan virke somm om det ikke er det.

trøste klem:)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger. Jeg har sterke tvil, for jeg har såpass store blødninger, at det umulig kan være noe liv igjen....

Skrevet

Åh, beklager så veldig...! Håper det går bra med deg (etterhvert) og at en ny spire setter seg snart igjen og sitter litt bedre den gangen. Hadde gledet meg til å følge deg siden vi er på samme alder og jeg også bor i Tønsberg. Håper virkelig at du er tilbake her snart igjen...!

Ta være på deg og stort lykke til fremover!

Skrevet

Hei og takk for lykkeønskninger.

Da har jeg tatt utskraping, gikk helt greit det. Gjorde ikke noe vodt og har bare smått mensmurringer nå. Ellers går det overaskende bra m meg, var veldig lei meg i går men d var ikke meningen. Veldig rart det der egentlig, har ik følt meg trygg i det heletatt alle disse ukene, har ik fortalt d til foreldrene våre engang mens m første fortalte vi d rett etter pos test og var ikke det grann bekymret for noe egentlig, i forhold til denne gangen. Kansje kroppen forberete meg om at noe var galt...

Må vente 2 mens før vi setter igang igjen, det var jo kjipt men da håper jeg d går kjap og at spira blir frisk og sitter i 9mnd.

Forskjell på ma og sa som jeg har forstått er at sa da utstøter kroppen embryoet og man beg å blø, ma da ligger d dødt og man må ta det ut m utskraping (evt pille)r og d kan ta tid før man oppdager det.

Ellers lykke til alle sammen

Skrevet

Uff. Åh, nei og nei. Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne:( Trodde dette skulle gå bra. Nettet har liggi nede her noen dager, så fikk ikke svart deg på spørsmålene dine engang..De to eldste mine er 4 og 5 år gamle. Bor i samme by som deg. Lykke til videre, og måtte den sitte veldig raskt!! Så vi ses her inne snart igjen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...