SugarIntheMorning Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er gravid for 3.gang, og har litt noia for at jeg er blitt så stor allerede i uke 16. Ved de forrige graviditetene har jeg ikke trengt å åpne knappen i buksene før ca halveis. Nå er jeg allerede i mammabukse. Gravid med 2 eller bare fortere tjukk fordi det er 3. gang?
Fraulein Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er også 3.gangs... og 14+5, mammabukser har jeg måttet gå med i en måned alt..... så ja fort stor denne gangen. Jeg skal ikke på ul før i februar og vet ingenting om hvor mange jeg "huser", satser på en.....
3 fantastiske små :) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Samme her, nr. 3 er 16 uker på vei og synes jeg er mye større enn tidligere. må snart hente fram mammabuksene. ul 19 jan her gleder meg : )
godiva med 3 gull Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 uten tvil fortere stor denne gangen. er 21+1 og er veldig gravid!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå