Gå til innhold

Fortere stor 3.gang?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for 3.gang, og har litt noia for at jeg er blitt så stor allerede i uke 16. Ved de forrige graviditetene har jeg ikke trengt å åpne knappen i buksene før ca halveis. Nå er jeg allerede i mammabukse. Gravid med 2 eller bare fortere tjukk fordi det er 3. gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 3.gangs... og 14+5, mammabukser har jeg måttet gå med i en måned alt..... så ja fort stor denne gangen. Jeg skal ikke på ul før i februar og vet ingenting om hvor mange jeg "huser", satser på en..... ;)

Skrevet

Samme her, nr. 3 er 16 uker på vei og synes jeg er mye større enn tidligere. må snart hente fram mammabuksene. ul 19 jan her gleder meg : )

Skrevet

uten tvil fortere stor denne gangen. er 21+1 og er veldig gravid!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...