Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Her inne blir en jo sett på som barnemishandler om en ikke har splitter ny (helst dyr) seng. Du er egoistisk og BARE bruker penegen på deg selv om du ikke gidder og bruker over 1000 kr på en Reima dress. Du er ubrukelig som mor om du: har barnevakt, gir ungen din kake på 1 års dagen, kjøper billige klær, er ung/gammel mor. All mat bør være hjemmelaget fra bunnen av. Og gudforby om barnet en eller annen skjelden gang får noe så forkastelig som pølse eller kjøttdeig da er jo ungen garantert ødelagt for livet!!! Å for all del ikke gi ungen din kake eller cola på cafe, da er garantert en fanatisk dibber som følger med på deg og som timer senere legger ut innlegg som " Så en mor i dag som gav barnet sitt cola på kafe, bør jeg ringe barneværnet??". Dere hysteriske dibbere må ha utrolig kjedelige liv siden dere er så alltfor opptatt med og være perfekte og rakke ned på alle oss som lever helt normale liv og gir ungene våre kake på bursdagen og kjøper billige parkdresser... Og det er nemmelig slik den gjennomsnittelige mor er;)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Pussig. Kan sverge på at lignende innlegg kommer jevnt og trutt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg tror at mange av mine reaksjoner hadde vært unngått hadde folk bare skrevet litt mer utfyllende på hovedinnleggene. Slik som hun med reisesengen: "Har faktisk ikke giddet å ta meg råd til å kjøpe sprinkelseng ennå og om et år så kan han ligge i vanligseng. Det er vel ikke noe forskjell på slikle reisesenger med tøy og til sprinkelseng i tre?" <-- dette får henne til å fremstå som rimelig lat og gnien, for det står jo at hun ikke har GIDDET å TA SEG RÅD til å kjøpe skikkelig seng, og det reagerer jeg på. Men lenger ned kan hun skrive i fullt sinne at grunnen til at hun ikke har råd er fordi mannen har dødd og hun nesten ikke eier nåla i veggen. Jaha ja, tenker jeg da, det er jo i og for seg greit, men hvorfor i all verden kunne hun da ikke skrevet det tidligere? Virker nesten som om hun ville at folk skulle bli sinte på henne når hun formulerer det som at hun ikke har giddet å ta seg råd, når sannheten er at hun ikke har muligheten til å ta seg råd. det er mange slike eksempler ute å vralter her inne, og HIene blir like forbannet HVER gang, men kan ikke da folk skjønne at de ikke må ordlegge seg som late hengerumper i sitt hovedinnlegg for deretter å komme med en legitim forklaring senere? utover dårlige hovedinnlegg, så er det også mange hormonelle damer her inne som også innehar en viss standhaftig natur, og da kan du jo selv tenke deg hvordan diskusjonene blir seende ut;) Alle høneflokker tenger en hane, men her inne har vi ingen til å stramme oss opp,så da flyr fjæra rimelig heftig til tider;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå