Gå til innhold

økonomi, hva bruker dere på bryllupet da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha det utenlands og ca 30 gjester og det kommer på rundt 100.000

Jeg er litt sparsommelig av meg men tenker kanskje jeg ikke skal være så gnien, tenker på blomster, bordpynt ,mat osv.

Er vant med å spare og bruker gjerne mer enn nok penger men hvor mye skal dere bruke til bryllupet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har budsjettert med 100.000 vi også. Da blir vi ca 56 gjester. Regnet over litt i går, og så at det sannsynligvis ender rundt 90.000, men det vil tiden vise. Er masse penger. Vi har foreldre som ønsker å bidra, så de betaler selskapet, som kommer på ca 60.000. Resten tar vi selv. Vi kunne klart å betale alt selv, men vi er tradisjonelle og det er også våre foreldre som selv har sagt at de vil bidra. Vet at det er mange som tenker at de vil si i ettertid at dette klarte vi på egenhånd. Vi tenker slik at vi har fått delt en fantastisk dag med de vi er glad i og foreldrene har fått lov til å bidra med dette:)

Skrevet

vi får også hjelp, men 50 ooo av moren min og kankskje 5-10.000 av hans foreldre...resten greier vi selv . Er kjempe hyggelig at mamma vil bidra så mye men synes hans forldre er litt gniene da de i utgangspunktet vil gi oss 25000 men trekker i fra reisen sin og i tillegg tar de jo ferie for pengene...vi skal ha dette i utlandet og de velger å bli en uke før bryllupet!! men men kan jo ikke si noe på det...

Skrevet

Du synes de er gnien...? Hehe.. Akkurat ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gniende anonym???? Fy fader, er du bortskjemt eller??? Hadde vi fått noen få tusen av hans foreldre hadde jeg takket og bukket med stor glede, om de så trakk fra utgiftene for reisen. Vi skal ha det der jeg komerm fra så de må reise langt å de må leie plass å bo. Kan ikke fatte du kan syns de er gniene... uff stakkar deg.

Skrevet

Kanskje 50-60 tusen? Det blir ca 35.000 til mat og drikke, 10.000 til presten og pynt av vigselsplassen (vi gifter oss i utlandet) også maks 10.000 til klær og hår. I tillegg blir det vel noen tusenlapper til dilldall. :)

Har jeg glemt noe nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...