Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Noen andre som kan spy både morgen og kveld? Var nettopp i veien og spydde opp igjen de fire stakkars brødskivene jeg har fått i meg idag... og det ble utløst av lukta til maten til sambo. Skal ikke mer til tydeligvis. Men følte meg ikke så veldig kvalm, før det bar i veien. Noen andre som har det slik? Må på butikken og kjøpe noe som frister nå.. er nødt til å få i meg noe mat - selvom det ikke akkurat frister :S Tar gjerne imot noen gode matforslag
Kjærlighet <3 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg spyr hele dagen jeg..tom når jeg ikke spiser brekkr jeg med og opp kommer slim, magesyre blæh! Morgenkvalme - bare tull...heldagskvalme skulle det hett :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Prøv en smoothie!!det er næringsrikt,friskt og veldig godt!! Ellers er grønne epler bra mot kvalme.. Jeg har det akkurat som deg..,spyr hver dag og er tidvis veldig kvalm.er verst mrgen og kveld.på dagtid har det heldigvis bedet seg:)
cec26 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Her spyr vi når som helst og hvor som helst.... og i dag klarte jeg da og spy rett utenfor barnehagen... kjempe gøy... skulle inn å hente guttene, og da kom det... er jo kvalm hele dagen.. men går og brekker meg mye, men innimellom så spyr jeg.....
Staark Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Her også. Prøver å spy før jeg heter, men det er ikke lett. Bare å tenke på at jeg tygger får meg til å spy..... Har prøvt både røde og grønne epler, og eplejuice, men det er så syrlige så det kommer opp igjen det også. :/ Her hjelper det litt hvis jeg hiver i meg mat raskt etter at jeg har spydd. Da er det akkurat som om kroppen har en liten pause. Spiser jeg ikke da, så blir jeg kvalm igjen.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Nå spyr jeg bare om morgenen, men når jeg står opp, drikker jeg et glass vann som jeg siden kaster opp. Og så kan jeg spise frokost! :-) Så slipper jeg å spise to frokoster. Er bare brekninger, ikke kvalme. Kan reagere senere på dagen også på sterke lukter.. Fiskekaker på kontoret, + masse parfyme = uggen følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå