Gjest ??? Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Skal leie ut, og har valget mellom singel argentiner i beg av 30årene, snakker ok engelsk og skal jobbe ved universitetet ved teknologisk institutt, langtidsleie (somer det vi ønsker oss), eller et norsk rolig studentpar som studerer seriøst (snart ferdig med medisin), men som muligens flytter ut i sommer... Hmm, er tryggest på studentene pga kommunikasjonen, men en rolig fyr som man knapt merker er tilstede over flere år ville jo vært optimalt...
3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ser ikke helt problemet jeg- hvis dere faktisk ønsker langtidsleie ville jeg selfølgelig valgt mannen i 30 årene! Ser jo at det er greit å kunne kommunisere, men hvis han kan engelsk burde jo det gå greit;)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror jeg hadde valgt argentineren. Han har jo en sikker jobb, og høres jo ikke ut som noen bråkebøtte;) Det er jo ikke lenge til sommeren, kjedelig å annonsere leiligheten på nytt igjen da... Lykke til:)
Tante Gustava Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Uten tvil ville jeg valgt den single som ønsker langtidsleie, hvis det er det dere ønsker. Ser faktisk ikke helt problemstillingen, ang kommunikasjon så snakker han da engelsk...?
Bægge dætern Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 enslig mann med sikker inntekt, langtidsleie....akademiker? -sikkert rolig type, ta han!
Gjest ??? Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Ja, ok, enig egentlig. Glemte kanskje å si problemet med ham, sorry. Han møtte ikke opp til avtalt visning, og ringte etterskuddsvis. Dette var ikke noe praktisk problem, men jeg ble litt skeptisk. Så fikk vi et greit inntrykk av ham da vi traff ham, han oppga sjefen sin som referanse da han nettopp har flyttet hit, men ham får jeg ikke tak i så jeg får ikke bekreftet arb.forholdet Sorry, skulle skrevet det med det samme
Gjest ??? Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 det forandrer ingen ting? Hehe, det er jo flott. Bare litt usikker på hva magefølelsen sier her... men intuisjon er ikke min sterke side
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Hadde valgt argentinern uansett!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 Da ville jeg ventet til jeg fikk tak i sjefen, forklar ham at dere må snakke med sjefen hans før dere leier ut....det er mye rart dere ute og dere må være sikre på å få inn leien. Om han er den han utgir seg for så hadde jeg valgt denne mannen.
Gjest ??? Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 vi landa på argentineren vi også til slutt. Men jeg SKAL få tak i den sjefen før vi skriver kontrakt ja=) Takk for innspill!
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 At du ikke får tak i oppgitt referanse og alt har en dårlig magefølelse ville jeg også vært skeptisk. Hadde fått et dårlig inntrykk jeg også om han ikke møtte opp som avtalt uten å si fra. Men det kan jo også bare være litt dårlige sosiale antenner eller mange på forståelse av bruk av andres tid.... Ville antagelig ha brukt litt tid før jeg sa ja til en av dem.
Gjest ??? Skrevet 6. januar 2009 #15 Skrevet 6. januar 2009 Vet ikke om det hadde utgjort noe - forutsatt at sjefen hans sier at han er pålitelig da. Jeg føler at vi gambler litt, men velger å kalle det en kalkulert risiko=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå