Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei Er selv gravid med nr 3 -da bliver det 3 på 4 år :-) bor i Oslo og er straks 40. Har altid ønsket 3 barn, og vi gleder oss masse. Hilsen snart trebarns mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
million dollar baby Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er mange av oss:) Ta en titt på linken som heter "gravid - moden alder" Er selv 37år og har en datter på snart 3 år fra før. Termin 15 mai. Bor i Oslo (bydel Ullern) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresnart:) Skrevet 7. januar 2009 #3 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg og venter nr 3, her blir det tre på fem år. Er 37 år:) Jeg syns tre er fulltallig:) gleder oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 7. januar 2009 #4 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er 34 (35 i år) her blir det 3 på 5 år. Og jeg ønsker flere!!! Men min mann synes at 3 er nok.... så vi får se..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei Hvor finner jeg "gravid - moden alder"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #6 Del Skrevet 7. januar 2009 Link til venstre under Alle forum på BIM. Jeg venter nr tre i mai, har to gutter fra før, vet ikke kjønn. Blir 40 i år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå