Lykkelig mamma,250107 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 hei - og hvordan går planleggingen?? åssen innbydelse skal dere ha, hva spiser dere og hvordan skal brudebuketten se ut? er gøy å høre hvordan andre ordner seg!!
fox`y Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 hehe har ikke komme så langt:) har bestilt kirke og et lite hus. Men planene er klare da: * maten blir koldtbord *fargene er sølv,sort og hvitt *toastmaster og forlovere er årdnet. *Inbydelsen blir på hjemmelaget papir:) *Brudebuketten har jeg ikke helt bestemt ennå,har heller ikke funnet brudesjole eller noe av klærne til verken mann eller barn. mannen blir borte fra neste uke til april kansje så jeg må gjøre alt selv hehe. mamma skal hjelpe til litt da. *hvet ikke hvor mye penger vi skal pruke heller,men vi skal gjøre d billig men stilfut.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Føler jeg burde hadt flere ting klart men men. -Lokale er i boks -Band er bestilt -Kjole (bestilt på nett) -Brudepikekjole (bestilt på nett) -Klær til mann og svenn -Har litt drikke til kaffen klar. -Innbydelsene er snart ferdig -Har skrevet gjesteliste - Skrevet ut papirer som skal sendes inn. -Begynt å tenke på hva vi skal skrive på ønskelisten -Sliter med å finne ut foretten. -Skal kontakte fotografen snart nå. Føler det er masse igjen. Hilsen litt stresset Mai brud
titti80 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jo her går det greit tror jeg.. Men mye å gjøre.. Om fire mnd er jeg gift! Lokalet og maten er i boks Kjolen er i boks, mangler litt å ha under;) tror jeg vet hvordan buketten skal se ut. farge er bestemt frisør er i boks kirken er selvfølgelig booket rom for bryllupsnatten er bestilt. forlovere er i boks fotograf er i boks toastmaster og musikk er forhåpentligvis snart klart. invitasjoner, bordkort skal være klart til slutten av mnd papirene som skal fylles ut kom i posten på lørdag. planer om noen sverigeturer for å handle litt alkohol driver med bordplassering også nå, en kabal i seg selv... hmmm... mer da? Neimen meg ikke sikker jeg.. Litt å holde styr på. hehe
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Begynner å ta form her nå; ihvertfall planene!! Kirke er ordnet lokaler er ordnet forlover - til meg men ikke til han (han får ikke bestemt seg!) brudepiker/svenner er ordnet kjole (mangler slør og sko) gjesteliste er ordnet bil med sjafør er ordnet toastmaster og fotograf er ordnet frisør /hudpleie /negler er ordnet papirer som skal sendes inn er skrevet ut band er ordnet har akkurat begynt å lage invitasjoner - men har laget noen "prøver" tidligere så jeg vet hvordan vi skal ha det! Tja... vet det er mye igjen - men begynner å ta form ihvertfall nå - er ikkelenger bare en dag langt unna ( begynner å nærme seg veldig!)
Ella & gull med smilehull Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Panikken er stigende! Så mye som skal ordnes, men: - Kirken er bestilt - Lokale er bestilt (de står heldigvis for all mat, servering, pynting etc) - Kjole (og slør) er prøvd og bestilt: http://img223.imageshack.us/img223/4485/davis2bz03gn1.png - Fotograf er bestilt - Hotellrom til gjester, samt brudesuite, er reservert - Ringene har vi - Forlovere og toastmaster valgt - Papirer som må sendes inn er printet ut - Har sendt ut forespørsel om pris/utseende/leveringstid etc til flere konditorer og blomsterdekoratører - Farger er valgt - Gjestelisten er klar - Teksten til invitasjonene er forfattet, men vi har ikke bestilt dem ennå. Dessverre er listen over ting som ikke er klart enda lenger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå