Turid Laila Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 I tråden om røyking og høygravide var det jammen mange rare feil. Denne var spesielt fin "Man bør nok feie for sin egen dør, før man feier over andre" Flere som har artige ordtaksfeil?
Stine? Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 En jeg kjenner presterte å si: Nå misforstår du meg feil...
Magehus Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Leste nylig her inne: "Du må ikke gre alle under en kam" Overhørte en mann på toget en gang: "Han er ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen" "Man skal ikke gråte over sprukket milt" (Bare pingler gråter om man sprekker milten, altså!)
Turid Laila Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Altså, den med kammen finnes i utallige varianter, men den beste kom vel her for en stund siden og det var : "Man skal ikke dra alle under en båt" eller noe i den duren.
McRabarbragrøt Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Syns denne fra sykkelhjelm-debatten i Krangle var fin, jeg... "Klart de skal bruke hjelm, det burde FORSOVET du og..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå