mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Nå skal dere høre. Vi har slitt med skjeve gulv siden høsten 2007. Det har de knapt villet høre på. Vi snakker om hellinger i gulvet på 20mm på det meste, det er nedoverbakke det altså. Men nok om det, de har hele tiden hevdet at vi reklamerte for sent, (vi reklamerte på gulvene før vi flyttet inn i slutten av okt. 2007) Og at min Kjære ikke hadde lest leggeanvisningen for gulvet godt nok....ha ha ha den er morsom altså...... De har aldri nevnt at de ville rette opp gulvene, for som sagt de synes ikke det er så skjevt... Men i dag var retten på befaring på huset her, og da....helt plutselig....tatt ut av luften sier daglig leder i Drittfirma at VI har ikke gitt de lov til å rette opp gulvene.....HA HA HA HA HA HA jeg ler ennå... Men nok om det, plutselig lå de der laaaangflate og tok ansvar og skulle plutselig rette opp gulvene og fandens oldemor. Dommeren presset på for at vi skulle komme til et forlik. Og det gjorde vi, litt lettere å snakke med Drittfirma når de hører på oss. Så nå er greia den, at de skal rette av gulvene i stue, gang, loftstue og 2 soverom. I tillegg skal de stive av ståldrageren som gir etter i kjelleren. Og vi skal vi bo to uker på hotell mens de jobber på huset, og lille Hund må på kennel. På drittfirmas regning selvsagt. På toppen ble det erstatning på ca 170 000,- Men herremin, dette trengte vi da ikke å saksøke de for,, hadde de hørt etter når vi snakket, så kunne vi løst dette for lengst.... Men som advokaten vår sa, de må presses såpass for å gi etter. For de hadde håpet på at vi skulle gått lei for leeeeenge siden. Så da ender vi opp med en, isteden for to dager i retten, vi får et hus i den stand det faktisk skal være, vi får erstatning......Men jeg kunne tenkt meg å gi de litt dårlig reklame også da:-))) Bare sånn for sikkerhets skyld.......Så får vi se hva tiden bringer. De er nok veldig glad for ikke å få noen dom på seg....he he he he. Men som sagt, dommerdama var skikkelig ivrig på å få til et forlilk..... Det var min dag, og nå har luften gått ut av meg....phu!!!
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Supert at det ser ut til at dere får huset i en slik stand det burde være!! Jeg sier gratulerer jeg, med å ta ,Dritt firma A/S :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Fantastisk fantastisk fantastisk..............minus all drit dere har hatt på kjøpet selvfølgelig. Men gurimalla så deilig å få en løsning på dette her!!! Grattis og hipp hurra!!!! Det ordner seg nemlig for snille jenter:-)))))
Karomamma Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Gudameg så BRA!!!! Gratulerer!!! He he, det hadde vært prikken over i'en med en liten reportasje på TV2 Hjelper deg i tillegg. Bare sånn takk for sist, liksom Når blir det hotellferie da? Tenker det blir stas for gutta også
frøydis m/ 4 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Gratulerer! Nå har dere jammen meg stått på lenge for å få orden på dette! Tenker det er god følelse å faktisk ha orket å kjøre løpet ut og ikke ha gitt opp midt i all dritten for lenge siden. Håper det blir slutten på husmarerittet nå altså!
Gummelillan Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Hurra!!!! Så bra! Og ganske utrolig hvis de inngikk forlik sånn helt uten videre og UTEn å kreve absolutt taushet omkring forholdene rundt forliket?! He, he, ikke bare vrange og dårlige på hus, men også ganske så dumme ;-) Ja, ja, da hadde jeg ikke tatt 5 øre i såfall for å slenge litt dritt. Det har de ærlig fortjent, for antar at dette har tatt på av krefter av dere. Nyt seieren!!!!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 "heiser flagget" DETTE kjære msb,dette er forferdelig rett!!! Gratulerer med å endelig være ferdig med dritten.Tenk at di kan være så teite å tro at man bare kan lyve og tro alle går på det.hahahahahaha,nå må dere bare ta for dere i minibaren også ;o) Jeg syns dere skal gå ut å fortelle historien jeg.For å advare folk mot firmaet.Be di ha alt på papirer og tenke føre var.Å jeg hadde vel slengt med leppa til flere enn tv2 =))) Nyt seieren og vissheten om at du snart får rette gulv og ferdigstilt hus.Jammen har dere slitt med det drittfirmaet,og det lenge... Hipp Hurra og gratulerer nok en gang.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er såååå utrolig glad på deres vegne!!!!! Huuuurrrraaaaaaaaaa!
Reveenka Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer med supert resultat! Utrolig dårlig vurderingsevne hos Drittfirma AS(hehe, jeg vet hvem de er og vi skal bestille huset vårt av noen andre, ja!) at de lot det gå så langt, og endatil prøvde seg med åpenbare løgner underveis i retten... Nå kan du lene deg tilbake og nyte seierens sødme! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå