Gå til innhold

Letta....::)))

fødeklar lillegull 13.09.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til ul i dag pga blødning. Vi kunne se et lite foster, og så vidt skimte et bankende hjerte. Helt utrolig. Er i uke 5 pluss noen dager. Utrolig deilig å se at alt foreløpig er i orden. Må ta blodprøver annenhver dag i noen dager, og ny ul om en uke. Satser på at det går bra nå. Sykmeldt i en uke, så godt å bare kunne tenke på seg selv litt.:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he var ikke meningen det skulle komme to ganger..fant det ikke igjen så trodde det ikke ble lagra. :))

Skrevet

Hurra Lillegull2009!! Så glad på deres vegne!:)

Hehe, keep the faith!

Du skal bli overrasket over hvor mye et foster faktisk tåler!

Hvis det er friskt til å begynne med er det ingen bekymring:)

Kjempe glad på vegnen deres

Skrevet

Tusen takk for det :)) Ja satser på at det sitter nå...Har jo to flotte barn fra før, men det er trist å miste uansett om det er første eller 4 mann. Og bekymringene blir ikke mindre ..så nå skal jeg prøve å slappe av å nyte dette siste svangerskapet *( nok med 3 :)))Man er jo ikke garantert noe, men velger heretter å være optimistisk .....:******))

Skrevet

Hvis du har barn fra før så er det iallfall stor sansynlighet for at det går bra, da har du jo to levende bevis:) 3 unger er flott, jeg er på vei med min første nå og kan absolutt tenke meg to til!!

Hehe, er kanskje litt naiv og uvitende iforhold til hvor mye jobb det er men kan jo ikke si noe annet enn at dette har jeg fått mersmak på!!

Håper nå virkelig at vi begge skal klare å bære frem to friske nøster:)

Hadde vært så morsomt om noen av oss hadde postet bilder av bebisene når de kommer:)

Arti om du holder oss oppdatert på utviklingen!

Klem

Skrevet

Ja det er helt fantastisk å bli mor. Det må bare oppleves. !!! Og jeg føler meg priveligert som har fått to friske barn, og nå er på vei med det tredje. Det kom naturlig egentlig først fikk vi sønnen vår uventet for 5 år siden, når han var to hadde vi lyst at han skulle få søsken¨. så kom jenta som nå er 2 år . Jeg hadde veldig lyst på en til, men måtte diskutere det en del med mannen min hehe...synes vel det holdt med to...men er glad han å for at vi er gravide, og for at det sannsynligvis går bra. Travelt er det, men gud så mye man får igjen....gled deg...du har mye å se fram til. Husker når jeg var gravid med førstemann, ei på jobben sa til meg. At nå måtte jeg virkelig prøve å nyte graviditeten, kjenne etter hvordan det var å bære frem et barn. *Det er så spesielt, og så går det veldig fort. Nå er jeg i mitt siste, (* hvis det går etter planen da :) skal virkelig kose meg og kjenne etter hvordan barnet vokser...sparkene...utrolig fasinerende egentlig...og helt hærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...