Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 trenger noen svar her. ble litt bekymret da jeg har hatt vondt får å gå og sitte i de siste dagene. og når jeg itilegg oppdaget en rød strek øverst i rompesprekken ble jeg hvertfall urolig. noen som har opplevd dette? eller vet hva dette er så plis svar meg. hilsen bekymret
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei. Jeg vet ikke hvorfor du har fått en rød strek. Men smerter når en sitter og går er noe jeg har. Mine smerter sitter i "halebeinsfestet". Jeg har bekkenløsning og har hatt det siden jeg gikk med førstemann. sånn ca i 3.5år... Det å sitte på hardt underlag eller på ting der presset kommer på halebeinet gjør at jeg får gangsperre og vondt for å reise meg opp. Det kan være du har fått bekkenløsning, uansett ville jeg gått til legen. Så får du svar.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 takk for at du svarte.=) skal til helsesøster imorgen, tror du hun vet like mye som legen? så slipper jeg bestille lege time. takk igjen. er det normelt (hvis det er bekkenløsning jeg har) å få det i 19 uka? kristinemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå