Gå til innhold

Turnusjobbing og tilrettelegging


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) Er det flere av dere her inne som jobber turnus ? Jeg jobber turnus, men, jobber for tiden bare 40% (holder på å trappe opp etter en periode hvor jeg har vært utbrent og har takk og lov ingen plager i svangerskapet, så jeg satser på å fortsette opptrappinga..) Jeg jobber nattevakter innimellom. Det er vakter som består av 8 timer, og som ikke er sovende, men, siden aktivitetsnivået kan variere, så kan nettene være alfra rolige til stressende. Er det skadelig å jobbe nattevakter ? Jeg føler ingen ubehag jeg...MEn, har hørt at det ikke er å anbefale. En annen ting, føler dere at ting blir tilrettelagt på jobben for de av dere som trenger det, eller hva er deres erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at mange arbeidsplasser tilrettelegger slik at man slipper nattevakter mens man går gravid. Jeg tror ikke det er skadelig for babyen,men det er vel mer at det er slitsomt for mor. Selv jobber jeg dag og kveld bare, men slipper unna med endel kveldsvakter nå som jeg er gravid. Jeg sier ikke nei takk til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...