2SmåTroll Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Sover litt og våkner med et forferdelig skrik, og ho vil ikke roe seg. Skal dette holde på i hele natt tro? Ga henne en brødskalk og tygge på her, for det er nok en tann til på vei. Håper ikke resten av tennene blir som dette.
Erisa* Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Slik har vi også hatt det i det siste. Utrolig irriterende, og så får jeg jo litt vondt av henne også - hun virker nesten redd når hun våkner med et hyl. VI har hatt problemer med å få henne til å sovne igjen i senga si, om nettene har vi gitt opp og latt henne sove hos oss... Jeg leser til eksamen nå, så er ikke så veldig gira på å drive med så mye oppdragelse om natta ;p Hvor gammel er minste prinsessa di? Althea blir 1 år om 2 uker.
Erisa* Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Lykke til i natt, da! kan jo nesten håpe det er en tann, da hører jeg at det blir bedre etter hvert (ingen tenner her i gården enda...)
2SmåTroll Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Er nok en tann, 3 har kommet og jeg tror den fjerde er på vei opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå