Gå til innhold

AllerhelstNorge - nå kommer vi snart:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å være impulsiv......tidligere idag snakket jeg med AllerhelstNorge og vi var enige om at nå måtte jeg ta turen over til UK og besøke henne snart:-)

Hvorfor vente?

Nå er billettene bestilt og jeg tar med yngste og mellomste datter og drar på jentetur! I slutten av februar og skal bo hos snille venninnen og den fine familien:-)

Åååå som jeg gleder meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy!!! Koselig altså! Og det er jo ikke lenge til i det hele tatt!! Jeg er KJEMPEMISUNNELIG :)

Mine foreldre har invitert med de tre eldste barnebarna til London i påsken. Jeg har så lyst til være med i kofferten, men det får bli med tanken.

God tur når den tid kommer :)

Skrevet

Ja gjett om vi gleder oss da!

Og hun bor jo kun et kvarter unna Glastonbury hvor den siste askespredningen etter min søster var. Så det blir flott å komme dit og dele med henne som har kjent meg siden jeg var liten pike, med matchende blå knestrømper med røde hjerter på:-) Sånn kan man nemlig også få venninner!

Kule besteforeldre da, som tar med tre barnebarn til London!!!!

Og takk du:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi gleder vårs veldig til dere kommer. Har nedtellingskalender. Og nå er det "lille rosa" ditt og "lille rosa" datt :)

Minste-prinsessa synes det er spesielt kult at dere er her på selveste 5års dagen hennes..... og gleder seg til norske pølser i brød/lompe:)

Og så blir det godt for oss å bruke tid i Glastonbury kjenner jeg...

6 uker and counting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...