Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Deilig å være impulsiv......tidligere idag snakket jeg med AllerhelstNorge og vi var enige om at nå måtte jeg ta turen over til UK og besøke henne snart:-) Hvorfor vente? Nå er billettene bestilt og jeg tar med yngste og mellomste datter og drar på jentetur! I slutten av februar og skal bo hos snille venninnen og den fine familien:-) Åååå som jeg gleder meg!!!
Karomamma Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Å så gøy!!! Koselig altså! Og det er jo ikke lenge til i det hele tatt!! Jeg er KJEMPEMISUNNELIG Mine foreldre har invitert med de tre eldste barnebarna til London i påsken. Jeg har så lyst til være med i kofferten, men det får bli med tanken. God tur når den tid kommer
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja gjett om vi gleder oss da! Og hun bor jo kun et kvarter unna Glastonbury hvor den siste askespredningen etter min søster var. Så det blir flott å komme dit og dele med henne som har kjent meg siden jeg var liten pike, med matchende blå knestrømper med røde hjerter på:-) Sånn kan man nemlig også få venninner! Kule besteforeldre da, som tar med tre barnebarn til London!!!! Og takk du:-)
allerhelstNorge Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Vi gleder vårs veldig til dere kommer. Har nedtellingskalender. Og nå er det "lille rosa" ditt og "lille rosa" datt Minste-prinsessa synes det er spesielt kult at dere er her på selveste 5års dagen hennes..... og gleder seg til norske pølser i brød/lompe:) Og så blir det godt for oss å bruke tid i Glastonbury kjenner jeg... 6 uker and counting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå