Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Det har ikke vært så ofte jeg har gjort det. Men det har hendt. Sånn som i går f. eks. Jeg var så utrolig sliten. Lille pleier å våkne en gang om natta, da kommer han inn til meg. Men i går så orket jeg ikke å måtte stå opp om natta, så jeg bærte han over i senga mi når jeg la meg selv. Han våknet ikke, bare gryntet litt. Han våkner heller ikke når han ligger i min seng. Så da får vi sammenhengende søvn begge to. Hvis han våkner om natta, så er det ofte det tar så lang tid før jeg, eller han sovner igjen. Han er 2 år. Tror dere jeg forstyrrer og ødelegger søvnen hans ved å bære han over til meg når han sover, (men ikke våkner når jeg bærer)?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Nei:) det tror jeg ikke:) men det kan hende det utarter seg litt da, plutselig er han fast inventar i senga di:) Vi har en liten p-pille på to år mellom oss i senga... hehe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hehe ) Ja, men han pleier som regel å komme over hver natt, eller i perioder da. Han er periodevis veldig flink til å sove natta gjennom på eget rom. Så i senga mi havner han uansett. Bare begynte å tenke litt på om det kanskje ikke var bra å bære han over når han hadde sovnet.. Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå