Gå til innhold

Tannlege i bergen.Har du noen å anbefale???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er kjempeflink,har forferdelig tannskrekk..Og som ikke er såå fryktelig dyr??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ikke tannskrekk,men tannlegeskrekk..hehe

Skrevet

Da skal jeg anbefale drømmetannlegen over alle drømmetannleger. Arken tannlegesenter. (Åsane) Hu heter Marianne, tror det var Hope til etternavn.

Jeg har så tannlegeskrekk at jeg satt og grein på nav da di sa nei til å dekke narkose...(noe jeg fikk i nordnorge!!!!!!)

Anyway, var bare nødt i høst, og sov vel ikke på en uke... Fikk valium,hehe jeg blir skitfull av den:) Og lystgass. Det koster litt mere enn en vanlig behandling, men siden je no har vært dær 3 ganger og ikke har mere hull, uten å få panikk/hyperventilere, så er det værdt alle penga!!!

Har fikset 5 hull og tatt litt tannsten bak på tenna. Dette har kostet meg ca 7000 fordelt på 3 timer.

Lykke til.

Skrevet

har vurdert en stund å ringe de faktisk..Foreløpig har jeg ett hull som er veldig vondt nå,,bare at jeg tenker på tannlege så blir jeg kvalm..Men måå gå nå så det ikke blir værre,har alledrede gått for lenge.Men kansje jeg skal prøve de :-)

Skrevet

Den tannlegen på Arken, er de blant de som har en sånn ny dings som erstatter den spisse pinnen som de stikker og pirker i tennen med?

Ha ha ha, eeeeelendig forklaring......

Skrevet

supert,da skal jeg prøve de :-)

Skrevet

Hu pirket ikke i tennene mine en gang... såg kordan jeg rygga i stolen da ho tok den frem, så da fant hun frem noe annet.. Så da kan jeg vel si ja??? Er iallefall strålende fornøyd med den behandlingen jeg har fått der. Skulle bare ønske jeg hadde vist om di før!!!

Skrevet

Da skal jeg vurdere å bestille der jeg også.

Våger ikke si hvor mange år det er siden forrige kontroll....hater den pirkedingsen over alt. Nå truer mannen å bestille time for meg et eller annet sted hvis jeg ikke finner en tannlege selv. Bedre med en kontroll enn å vente til det blir noe som må fikses.

Skrevet

Hun gikk jeg til en gang.. men likte henne ikke. Jeg har også tannlegeskrekk, men for meg ble hun for omstendelig. Fortalte alt hva hun gjorde til minste detalj.. og det var såvidt hun tok i meg..

Sikkert flott for noen, men passet ikke meg.. vil ikke vite hva hun gjør, bare at hun skal bli ferdig..

Er ikke Arken tannlegesenter veldig dyre? Fikk sjokk da jeg kom dit..

Leter selv etter ny tannlege, men synes de ble litt vel dyre..

Skrevet

Timeprisen for selve behandlingen er billig ifht andre private!!! Kan ikke gå til offentlige med tannlegeskrekk, di er for treige og ja... Jeg sa til hun at jeg ikke ville at hun skulle si så mye, så det gjør hun ikke. Får jo di tablettene da, så er rimelig wasted ei stund!!! ANBEFALES!!!!! Men, som du sier, det er forskjell på folk:)

Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen siden i 8klassen... bortsett fra at jeg trakk visdomstenna i narkose i 2005... Dvs ca 15 år siden...

Skrevet

Begynner å nærme meg det tilsvarende.

Heldigvis har jeg sterke tenner, men skulle gjerne ha fikset på noe kosmetisk også...

Skrevet

Samme her, har veldig sterke tenner!!! Og takk gud for det!!! Kunne ikke se på fremtennene at det var lenge siden, kun jekslene som hadde hull!!!

Er kanskje overhysterisk ang tannpuss både på meg selv og ungene!!! Bedre å forebygge enn å måtte la di gå gjenna ett helvete med skoletannleger som ikke har hørt om humanitet... Er neppe såååå gale da, men har virkelig fått skrekken!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...