Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Tok graviditetstesten for noen få timer siden som viste at ejg er gravid.. I ettermiddag har jeg hatt litt smerter i magen, og nå nettopp begynte jeg å blø.. Like mye som ved en vanlig mestruasjon.. Kan det være noe annet enn en spontan-abort? -jeg frykter jo at det er det det er... Takk for svar..
snart mamma til 2<3 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 jeg anbefaler at du tar kontakt med legen din. lykke til
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Ja, jeg må vel det.. Haddde jo tenkt å ta kontakt med han i morgen uansett for å finne ut hvor lang jeg er/... var... på vei.. Kan man blø annet enn ved en abort da?!
Lillevenn33 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Sjansen er jo desverre tilstede at dette er en SA. Lykke til i hvertfall.
MiMa09 Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Man kan nok blø litt uten at det er abort, men hvor mye er ikke godt å si. Men jeg har en venninne som sier hun har hatt menslignende blødning (omtrent samme mengde og antall dager også) rundt IKM i hvert av de tre svangerskapene hun har hatt. Og det gikk jo bra alle tre gangene. Men sjekk med legen din du.
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar- skal snakke med legen i morgen.. Men dette lurer jeg på; Hva er IKM?
snipzi Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Vil bare si at det er mulighet for at du "kun" har mistet en tvilling! Lykke til:)
*toppris* Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 store sjanser for det ja... det gjorde jeg igår... ca 5 uker på vei... får vite på fredag om den andre tvillingen er i live.... kontakt legen din eller legevakten og få deg henvisning til innvendig ul... da får du svar.... se innlegget mitt jeg nettopp skrev... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå