Gå til innhold

Flere som IKKE prater??


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Er det flere der ute som ikke prater ennå?

Det er masse babybabbel og han kan være ganske høylydt når han leker og koser seg. Men ingen ord ennå, eller kallenavn på ting....

Han sier mamma innimellom når han gråter, men ikke ellers så tror ikke han er bevisst hva det betyr.

Gjør jeg noe galt tro??

Prater jo med han hele tida synes jeg, men kanskje han bare er litt sein med dette og......

Han begynte forresten å krype nå i jula, hipp hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjer ikkje noke gale:)

Guttungen min sa ikkje et ord når han var 1år, han var nesten to før vi forsto noke av det han sa. Han sa mamma og pappa da, men ikkje noke anna.

Han er no 2,5år og snakka kjempe bra:)

Men så tok han polyppane i august, det hjalp kjempe masse..

Men du kan nok ta det helt med ro, alle er ulike så det kjem nok litt meir ord etterkvart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barn er forskjellige... Eldste min sa noen få ord, men begynte ikke å snakke ordentlig før han passerte to års dagen sin... Helene sier nå 4-5 ord og jeg synes hun er tidlig ute. Noen må være før og noen etter for at vi skal få et gjennomsnitt!

 

Når eldste prater hull i hodet på meg så lenger jeg nå bare tilbake til den tause tiden jeg... *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaja. Her prater ikke min heller noe særlig altså. Babler masse og sier vel helst mamma når han gråter.

 

Han kan ett ord da og det er BØ! hehe, det sier han hele dagen, uansett hva vi sier til han, søtt :)

 

Han kan vinke, klappe kake og vise hvor stor han er osv.. Men ikke noe prating enda, alt med sin tid :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...