Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Blir helt skremt av å lese hvor mange av dere som har mistet i løpet av svangerskapet! Skjønner ikke hvordan dere kommer igjennom det... Må være kjempevondt! Mine beste tanker til dere alle sammen..... Klem....
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 hei:) ja, er helt utrolig hvor mange det egentlig går galt med.. jeg mistet i desember, 6+2. var tidlig, men alikevel utrolig vondt. tror nok jeg kommer til å boikotte bim ved neste svangerskap. blir ekstra nerve av dette tror jeg. samtidig var det godt ha bim i den tiden. her er det mange som forstår, på en helt annen måte enn de rundt meg. fin gjeng her:) krysser fingra for friske små leieboere i 2009:)
Baby-bea Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde en MA i uke 13 i september. Det var utrolig tøft! Hadde tom kjent bevegelse. Vi prøver igjen. Hadde en SA i desember. Var da kun 5 uker gravid, men vondt likevel. Nå er det nesten så jeg gruer meg til IKM. Vet ikke om jeg orker igjen :-(
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Forstår at det må være utrolig vondt! Kan ikke forestille hvor ille det må være... Beste tanker til dere! Håper det snart blir struttemage på oss alle sammen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå